Wat is er nieuw

Hallo!

• Onderwerp starter Onderwerp starter JanitaH
  • Startdatum Startdatum
J

JanitaH

Guest
Hallo allemaal!

Mijn naam is Janita, en sinds vandaag ben ik lid geworden van dit forum!

Na jaren erover nagedacht te hebben en bij anderen te hebben bewonderd, heb ik sinds vandaag een aquarium aangeschaft!

Ik heb de HS Aqua Platy bio 70, een 60cm bak van 70 liter. Deze komt met een groot 3 laags biofilter, thermostaat en led verlichting.

Voor nu staat hij in te draaien (wat ik via dit forum geleerd heb!) Met alle beplanting en deco erin.

Mijn doel is om garnalen te gaan houden zoals amano's of vuurgarnalen, een paar corydoras, en misschien een klein schooltje neon tetras.

Ik heb er heel veel zin in om hier veel te gaan leren!

Bijlagen

• 20200208_160814.jpg
    20200208_160814.jpg
    69.5 KB · Weergaven: 110
Welkom, tetra's en garnalen zijn geen gelukkige combi, ze scheuren d egarnalen gerust aan stukken levend en wel (als het niet meteen past om op te eten)

Welkom, tetra's en garnalen zijn geen gelukkige combi, ze scheuren d egarnalen gerust aan stukken levend en wel (als het niet meteen past om op te eten)
Bij mij gaan neons prima samen met amano’s. Die zijn gewoon te groot voor ze. Een neon heeft het 1 keer geprobeerd, maar de amano was (voor mij heel onlogisch) veel te snel. Maar vuurgarnalen lijkt me idd geen beste combinatie.

Bij mij gaan neons prima samen met amano’s. Die zijn gewoon te groot voor ze. Een neon heeft het 1 keer geprobeerd, maar de amano was (voor mij heel onlogisch) veel te snel. Maar vuurgarnalen lijkt me idd geen beste combinatie.
Ja ik bedoelde inderdaad de vuurgarnalen

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan