Wat is er nieuw

Hallo

saab43

New member
Lid geworden
19 juni 2024
Berichten
1
Leeftijd
42
Ik heb me weleens eerder aangemeld op dit forum maar dat is al jaren geleden. Nu heb ik een 100 liter bak met platys neons en Corydoras. Ook heb ik een klein bakje v 20 liter met vuur garnaaltjes. Nu zijn er in een week vier a vijf doodgegaan. Ik had wel het licht twee dagen lang uitstaan was kapot . Waar zou het aan kunnen liggen? Gr sabine
 
Welkom terug @saab43 - Sabine op het AF.

Ik zou voor de vragen en antwoorden een afzonderlijk topic maken. Dan blijft het ook voor jou overzichtelijk. 🙂
 
Vaak lastig te zeggen met garnalen en het licht zal het niet zijn imo. Ik herken het en heb ook nooit de echte oorzaak achterhaald.
 
Ik heb me weleens eerder aangemeld op dit forum maar dat is al jaren geleden. Nu heb ik een 100 liter bak met platys neons en Corydoras. Ook heb ik een klein bakje v 20 liter met vuur garnaaltjes. Nu zijn er in een week vier a vijf doodgegaan. Ik had wel het licht twee dagen lang uitstaan was kapot . Waar zou het aan kunnen liggen? Gr sabine
Ben wel benieuwd naar foto's van je bakken. Tja, garnalen gaat soms goed, soms vallen ze zonder enige reden uit. Zou me er niet te druk om maken hoor als het bij die paar blijft
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan