Handige app of programma om aquarium indeling te maken


C

camielk

Guest
ik ben op papier aan het proberen mijn ontwerp qua inrichting te maken, maar ik ben niet bepaald een Bob Ross. Ik zag op het forum in 2008 een tip van Sketch up van Google, verder kan ik eigenlijk niet zoveel vinden. Heeft er iemand een goede tip voor me?

Alvast bedankt
 
ik ben op papier aan het proberen mijn ontwerp qua inrichting te maken, maar ik ben niet bepaald een Bob Ross. Ik zag op het forum in 2008 een tip van Sketch up van Google, verder kan ik eigenlijk niet zoveel vinden. Heeft er iemand een goede tip voor me?

Alvast bedankt
Op tekenles gaan:D:D:D

Even serieus: Misschien Paint op de computer:S
 
De beste app is onze fantasie, probeer je scape te visualiseren en ga het gewoon uitvoeren.
 
sketch up is meer om bouwtekeningen te maken van bijv een aquarium kast.
maar voor de inrichting van je aquarium zelf zou ik gewoon lekker kliederen op een papiertje ;)
 
Ga de natuur in, blader door vakantie foto's, doe inspiratie op bij collega's...
Ik heb zelf weleens droog geoefend met foto's van planten op een legoblokje geplakt.
Het idee is er dan wel. de uitvoering is weer wat anders. SUCCES
 
Op tekenles gaan:D:D:D

Even serieus: Misschien Paint op de computer:S
Paint zou ik inderdaad kunnen bekijken, misschien dat ik daar mee uit de voeten. Hopelijk is er een app van, ben toch wel van de ipad.
En die tekenles..... in een volgend leven zeker!:engel:
 
Ga de natuur in, blader door vakantie foto's, doe inspiratie op bij collega's...
Ik heb zelf weleens droog geoefend met foto's van planten op een legoblokje geplakt.
Het idee is er dan wel. de uitvoering is weer wat anders. SUCCES
haha dat is een mooie inderdaad de lego, die had ik nog niet bedacht.
Voor de ideeën gebruik ik Pinterest. Dt is een super handig programma om de ideeën die je tegenkomt of zelf op de foto zet te verzamelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Terug
Bovenaan