M
Muffin0761
Guest
Mijn heater gaat niet hoger dan 22 graden. Ik heb 25 nodig. Iemand tips?
Je stelt een heater in op de gewenste temperatuur en laat hem dan 24/7 aan staan. Dan schakelt de heater automatisch in en uit.Hij staat maar 4 uur aan, kan het dat hij s’nachts nog hoger gaat of kan dit niet? Ik heb namelijk niet zoveel geld
Heater bedoel je.Zou een filter van 100 watt goed zijn voor 30 liter?
Je heater zou voldoende moeten zijn maar hoor je niet aan en uit te zetten. Er zit als het goed is, en als hij bij het gekochte aquarium zat waarschijnlijk, voorzien zijn van een thermostaat die je op de gewenste warmte zet. Dus in jouw geval op 25 graden. Wat je met een filter van 100 watt bedoeld is mij niet duidelijk.Ik heb een 54 liter aquarium, de heater is 50 watt en kwam bij de filter en het aquarium. er zit nu ongeveer 30 liter in mijn aquarium want ik bereid hem voor voor mijn nieuwe dwergklauw kikkers. De temperatuur moet voor de kikkers op de 25 liggen. Nu alleen niet hoger dan 21. Zou een filter van 100 watt goed zijn voor 30 liter? Zou het dan 25 graden halen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.