Heb ik dat

S

Shortysfishies

Guest
Vorige week, na er goed over nagedacht te hebben, heb ik een nieuw huisje gevonden voor mijn trio Zwaarddragers. Deze vertoonden toch iets te dominant gedrag. Zitten nu ook in een grotere bak en doen het prachtig.

Nu kwam ik tot de ontdekking dat ze me een kadootje hebben achtergelaten: 2 baby's!! :oops: Ieeniemienie oranje visjes met een zwart staartje. Zijn misschien 1 cm groot. Hoe lang moet ik ze laten zitten voordat ik daar ook een nieuw huisje voor kan/moet zoeken?
 
tot ze groot genoeg zijn
 
Ik heb 2 zwaarddragers gekregen toen ze nog maar streepjes waren zo klein. Maar die waren wel warm in een zakje met kranten erom heen in de auto vervoerd.
Dus als je ze kwijt kan dan kan dat gewoon. Mits je maar zorgt dat de temperatuur niet teveel schommelt en dat de nieuwe eigenaar ze ook rustig laat overwennen.

Met die zwaarddragers van mij gaat het nu prima :)
 
klopt idd.
grote zou niet veel uitmaken, maar doe ze liever weg als ze wat groter zijn.
ook zijn ze dan iets sterker.
 
Het zijn stoere vissies! Sjezen dwars door de grote appelslakken op zoek naar eten. Zie ze bijna per dag groeien!
 
Je ziet ze bijna groeien, ik weet het. Ik kijk ook vol verbazing naar die van mij. Je vindt er vast wel een goeie gegadigde voor.
 
Terug
Bovenaan