Heb jij nog plannen of goede voornemens voor 2024?


Heb jij nog plannen of goede voornemens voor 2024?

  • ja die heb ik

    Stemmen: 4 26.7%
  • Nee die heb ik niet

    Stemmen: 11 73.3%

  • Totaal aantal stemmers
    15

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Berichten
120,405
Leeftijd
58
Locatie
Groningen
Beste leden,
Het nieuwe jaar is vandaag begonnen en veelal maken mensen plannen en goede voornemens voor het komende jaar. In deze poll kun je aangeven of jij ook plannen of goede voornemens hebt en middels een post kun je dat toelichten als je dat wil.
Veel plezier met deze poll.
 


Jazeker, ik heb ook goede voornemens.

Ik denk dak de blauwe enveloppen met inhoud terugstuur naar de afzender. Ik vindt de kleur niet leuk. :deal::juggle:
Dat is dan niet alleen een goed voornemen voor jou maar ook voor vele anderen:thumbs:
 
In mijn planning staat het winnen van een aanzienlijk bedrag in een loterij. Maar mijn eerste voornemen is om vooreerst te werken aan uitvoerbare plannen.
 
In mijn planning staat het winnen van een aanzienlijk bedrag in een loterij. Maar mijn eerste voornemen is om vooreerst te werken aan uitvoerbare plannen.
Goed plan aangezien wij altijd alles delen Ben:DD
 
Mijn voornemens zijn om nog meer te genieten van het leven samen met mijn dierbaren. Bewust en beter kijken naar de mooie dingen om mij heen die mijn wereld kleur geven. Nog meer naar mijn mooie aquarium kijken i.p.v. de televisie met de dagelijkse ellende.
Daar zie ik een toenemende afname aan normaal menselijk gedrag. Respect voor elkaar neemt steeds meer af en “fatsoen“ en “tolerantie“ zijn inmiddels vieze woorden.
Het is struisvogel politiek, ik weet het, maar zolang ik mij bewust ben van een wereld op een hellend vlak, hoe groter mijn behoefte wordt om er afstand te nemen en mijn eigen “leef stolp” te creëren.
Verder wens ik iedereen een jaar vol goede gezondheid en een jaar waarin je oogsten mag wat je hebt gezaaid.
 
Mijn voornemens zijn om nog meer te genieten van het leven samen met mijn dierbaren. Bewust en beter kijken naar de mooie dingen om mij heen die mijn wereld kleur geven. Nog meer naar mijn mooie aquarium kijken i.p.v. de televisie met de dagelijkse ellende.
Daar zie ik een toenemende afname aan normaal menselijk gedrag. Respect voor elkaar neemt steeds meer af en “fatsoen“ en “tolerantie“ zijn inmiddels vieze woorden.
Het is struisvogel politiek, ik weet het, maar zolang ik mij bewust ben van een wereld op een hellend vlak, hoe groter mijn behoefte wordt om er afstand te nemen en mijn eigen “leef stolp” te creëren.
Verder wens ik iedereen een jaar vol goede gezondheid en een jaar waarin je oogsten mag wat je hebt gezaaid.
Niet te zwaar tillen aan de dingen die op tv ziet. Slecht nieuws en ellende verkoopt beter dan goed nieuws en vrolijkheid. "Buurman is altijd vriendelijk en zwaait naar buren" staat toch minder interessant op nu.nl dan "Buurman steekt buren neer". Terwijl die eerste miljoenen keren voorkomt en die laatste bijna nooit. De mens is amper veranderd, journalistiek wel.
 
Ik doe niet aan voornemens, maar ik moet wel een keer gaan beslissen of ik bij de huidige werkgever blijf of dat ik mijn heil ergens anders zoek. Ik weet wat ik hier heb, zowel in positieve maar zeker ook negatieve zin, bij een andere werkgever en daarmee gepaard gaande andere werkzaamheden weet je dat niet. Mede afhankelijk daarvan ga ik ook beslissen of ik door ga met de aquariumhobby of niet.
 
Leuke reacties en als er nog leden leuke plannen of voornemens hebben dan is het leuk als je dit post.

Ik wilde het jaar droog beginnen maar tot nu toe is dat nog geen dag gelukt:ROFLMAO:
 
Nou, daar is wel een oplossing voor: Tena Men....
Ik zat meer aan dit te denken Ben:pp

Best Friends Love GIF by chris timmons
 
Mijn goede voornemen is om op het eind van dit jaar geen goede voornemens (over) te hebben. ;)k
 

Terug
Bovenaan