E
eemse3116
Guest
Gisteren heeft mijn vriend zonder mijn weten het bio CO2 systeem aangesloten maar zonder afvalfles. Het was heel lief bedoeld maar hij heeft geen verstand van aquariums en heeft ook niet echt research gedaan. Toen is er dus afval/gist in het water gekomen. Gelijk 50% van het water ververst. Maar tot nu toe zijn er helaas toch meer dan de helft van mijn vissen overleden.
Zijn er nu nog dingen die ik kan doen? Om de rest hopelijk nog te laten overleven? Of is het gewoon afwachten wat er gebeurd? Of moet ik de rest uit hun lijden verlossen? En het aquarium opnieuw opstarten?
Het is allemaal al vervelend genoeg dus op commentaar zit ik niet echt te wachten.... Alvast bedankt voor de hulp!
Zijn er nu nog dingen die ik kan doen? Om de rest hopelijk nog te laten overleven? Of is het gewoon afwachten wat er gebeurd? Of moet ik de rest uit hun lijden verlossen? En het aquarium opnieuw opstarten?
Het is allemaal al vervelend genoeg dus op commentaar zit ik niet echt te wachten.... Alvast bedankt voor de hulp!