Help mijn Malawi heeft een gat


J

Jarno Wilenss

Guest
Een van mijn Malawi's heeft een gat in zijn zij, wat kan dit zijn en wat kan ik eraan doen?

IMG_0484.JPG
IMG_0485.JPG
IMG_0486.JPG
 
Los van een beschadiging is de vis ook sterk vermagert. Eet deze nog wel of zijn er nog aanvullende symptomen aanwezig?

Ik durf zo niet te zeggen wat het is, maar 1 ding is zeker, goed is het absoluut niet
 
Los van een beschadiging is de vis ook sterk vermagert. Eet deze nog wel of zijn er nog aanvullende symptomen aanwezig?

Ik durf zo niet te zeggen wat het is, maar 1 ding is zeker, goed is het absoluut niet

Ja klopt, hij eet gewoon mee met de rest.
Hij heeft dit nu een weekje en hoopte dat het wel zou herstellen.
Hij of zij is de afgelopen tijd al magerder geworden, het vrouwtje of mannetje van hem/haar is een tijdje geleden gestorven.
Hij ligt vaak rechts in de hoek van de bak. Totdat ik ga voeren of wanneer ik langs het aquarium loop en ze denken dat ze gevoerd worden.
 
Deze is inderdaad behoorlijk mager. Misschien is de vis verzwakt na het overlijden van de partner en is de vis verzwakt. Kijk anders eens bij Bassleer.com of je daar de aandoening kan herkennen.
 
Deze is inderdaad behoorlijk mager. Misschien is de vis verzwakt na het overlijden van de partner en is de vis verzwakt. Kijk anders eens bij Bassleer.com of je daar de aandoening kan herkennen.
Thanks ga ik gelijk doen
 
Ik kan alleen de Franse versie vinden bij de juiste symptomen.
Ze is nog steeds mager en het gat groeit niet dicht, maar leeft gelukkig nog wel
 

Terug
Bovenaan