Wat is er nieuw

Help verwarmingsstaaf.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Vlinderken
  • Startdatum Startdatum
V

Vlinderken

Guest
Ik heb net vast gesteld dat mijn verwarmingsstaaf van 75W uit elkaar aan het vallen was. De dop waarmee je de t� kan instellen kwam helemaal los van de staaf.
Nadat ik bekomen was van de shock, mij herinnerde dat ik niet ge�lektrocuteerd wil worden, heb ik die er maar snel uit gehaald.
Gelukkig had ik nog een reserve staaf liggen. ( Een kennis gooide die weg, zat nog in de verpakking).

Nu vraag ik mij af of dit wel voldoende watt is voor mijn Superfish 60liter. Deze is maar 50W.
Ik denk dat 50W zowiezo beter is dan niets maar kan ik best zo snel mogelijk een nieuwe gaan halen of is dit voldoende en kan ik rustig wachten tot ik toch naar de winkel moet voor een reserve mee te brengen.

Al vast bedankt.
 
Ik heb in al mijn 60cm bakken een 50W zitten hoor. ik denk dat dit wel voldoende is maar je kan kijken of de bak op de gewenste temp komt.
 
vermoed dit genoeg is hij zal alleen wat sneller en langer aanschieten i.p.v. je 75 watt verwarmingske
 
Indien het aquarium op kamertemperatuur staat lijkt het mij dat het element het wel moet redden (Tenzij je het water erg warm wilt hebben, maar dat lijkt mij niet.)
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan