Wat is er nieuw

herinrichten aquarium.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Tobias van Loenen
  • Startdatum Startdatum
T

Tobias van Loenen

Guest
Goedendag beste forumleden,

Ik heb een vraagje? ik ben van plan me eigen aquarium geheel opnieuw in te richten (nieuwe achterwand/grind) ect ect... nu is mijn vraag heeft iemand even tijdelijk een bak van minimaal 80L te leen zodat ik dan me eigen bak goed kan herinrichten.
of heeft iemand andere suggesties om dit te doen want er zitten op het moment vissen in die ik even onder moet brengen. ik heb op het moment een 180L aquarium en 80L zou voldoende moeten zijn om de vissen een tijdelijk huis te geven.
De omgeving zou het liefst Den Haag moeten zijn.
Alvast bedankt,
mvg,
Tobias van Loenen
 
Wacht dacht je van MP, kan nooit veel kosten en dan heb je gelijk ook een Quarantaine bak!
 
Curver bak?
Heb je tot 100 liter sowieso!
 
Bij de x*nos heb je idd van die curver bakken, de grootste is �20 en dan heb je geloof ik 150 L
 
Bedankt voor de reacties... ga morgen even naar de bovenstaande winkel om een een kijkje te nemen 🙂
Super bedankt nogmaals..

Groet,
Toby
 
Angelawiersma17 zei:
Bij de x*nos heb je idd van die curver bakken, de grootste is �20 en dan heb je geloof ik 150 L
Die van 150 liter (!) kost daar inderdaad �19,99.. Heb het meteen maar even opgezocht 😀 Zijn wel geen "echte" Curvers, nu maakt dat natuurlijk niet uit, ik weet alleen niet hoe het qua stevigheid zit met deze "clipboxen" en of ze in dit formaat nog daadwerkelijk bestand zijn tegen de waterdruk/gewicht van 140/150 liter water 🙂 Optillen moet je sowieso niet willen denk ik 😉 Maar er is vast wel iemand hier met meer ervaring wat dat betreft.

Heb er zelf eentje van zo'n zestig liter; transparantig, vrij dik en stevig kunststof, van de H*ma. Bouwmarkten zijn ook nog een optie, speciekuipen bijvoorbeeld. Ideaal inderdaad voor dergelijke tijdelijke doeleinden!
 
Ik heb hier een speciekuip staan, volgens mij voor zo'n 90 liter nog geen �15 betaald.
Inderdaad ideaal voor verbouwingen en quarantaines.
 
Ik heb hier een 1 meter bak leeg staan van Aquelle 🙂 maar die ga ik zelf helemaal pimpen en inrichten 😛
 
ja had gekeken voor een speciekuip alleen die waren 65 liter en niet meer bij de g*mma alleen ik weet niet of dat voldoende is om deze een dag of 3 a 4 te laten staan met alle vissen erin want moet de achterwand goed plakken en afkitten dit moet minimaal 24 uur drogen waarna ik pas alle nieuwe grind moet plaatsen... ect ect dus is het verstandig om een 65L specie te gebruiken of liever groter?
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan