Wat is er nieuw

Herinrichting Juwel 350 Rio

Je boesemani's zijn dan alvast 3 cm groter dan de Psuedocinnus, deze wordt tot 8 cm. Pseudomugil wordt tot 5 cm. Nouja, het wordt hoe dan ook een gok(je).

Ja, of iets dat er op 2 druppels lijkt en bij het plaatselijke tuincentrum is gekocht (Hornbach zit nogal ver van vandaan).

Wel leuk bedacht, geeft het geen rotzooi aan het water af? Weet niet of Polyethyleen veilig in een aquarium is te gebruiken.

Het wordt ook voor vijvers gebruikt, en mijn garnalen en de slakken doen het goed....

Teveel....
Maar mijn hoofdbaken zijn een 2m doorkijkbak en deze Juwel. Op tafel een garnalenbakje met de geredde vuurgarnalen erin. Ik denk niet dat die blijvend is, maar voorlopig nog wel. Op het aanrecht een kweekbakje met jonge melanotaenia's en in de badkamer een 80cm bakje met een zonnebaars en wat restbestand.

Teveel....
Maar mijn hoofdbaken zijn een 2m doorkijkbak en deze Juwel. Op tafel een garnalenbakje met de geredde vuurgarnalen erin. Ik denk niet dat die blijvend is, maar voorlopig nog wel. Op het aanrecht een kweekbakje met jonge melanotaenia's en in de badkamer een 80cm bakje met een zonnebaars en wat restbestand.
Helemaal niet verslaafd hoor.🤣

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan