K
KevinG
Guest
Hallo,
Een goeie maand geleden onze nieuwe aquarium aangeschaft, maar jammergenoeg te rap ingericht denk ik ..
Nu zijn we dus een maand verder en willen sommige planten niet echt groeien ondanks een vloeibare bemesting, dus had ik de het plan om een terras te maken met leisteen, en dit zou ik graag hier delen 🙂
Mss dat ik terug fouten zou maken en ik er op tijd op gewezen word!
Dit de staat van onze aquarium nu op dit moment ( planten die in de midden staan zijn nieuwe planten, maar voorlopig er zo erin geplaatst )
Het plan is om de grote houtblok te verplaatsen naar uiterst links, omdat ik denk dat de huidige positie niet zo goed is voor de doorstroming van de bak, en dan zou ik rechts een terras maken dat doorloop tot tegen over de helft.
Foto van 2/3 van het terras na een dagje knutselen 🙂
2 schuilplekjes 🙂
Vandaag dus naar de plaatselijke aquawinkel geweest en deze dingen aangekocht :
-NutriBasis 6in1 voedingsbodem
-zeer fijn zwart grind voor in het terras boven de voedingsbodem
-en 4 planten : -Cryptocoryne wendtii green
-Chlorophytum bichettii
-Hygrophila corymbosa
-en dan nog een plantje dat onbekend is
Moesten er mensen zijn die nog tips hebben waar het belangerijk is om op te letten, dan hoor ik het heel graag !
Danku !
Een goeie maand geleden onze nieuwe aquarium aangeschaft, maar jammergenoeg te rap ingericht denk ik ..
Nu zijn we dus een maand verder en willen sommige planten niet echt groeien ondanks een vloeibare bemesting, dus had ik de het plan om een terras te maken met leisteen, en dit zou ik graag hier delen 🙂
Mss dat ik terug fouten zou maken en ik er op tijd op gewezen word!
Dit de staat van onze aquarium nu op dit moment ( planten die in de midden staan zijn nieuwe planten, maar voorlopig er zo erin geplaatst )
Het plan is om de grote houtblok te verplaatsen naar uiterst links, omdat ik denk dat de huidige positie niet zo goed is voor de doorstroming van de bak, en dan zou ik rechts een terras maken dat doorloop tot tegen over de helft.
Foto van 2/3 van het terras na een dagje knutselen 🙂
2 schuilplekjes 🙂
Vandaag dus naar de plaatselijke aquawinkel geweest en deze dingen aangekocht :
-NutriBasis 6in1 voedingsbodem
-zeer fijn zwart grind voor in het terras boven de voedingsbodem
-en 4 planten : -Cryptocoryne wendtii green
-Chlorophytum bichettii
-Hygrophila corymbosa
-en dan nog een plantje dat onbekend is
Moesten er mensen zijn die nog tips hebben waar het belangerijk is om op te letten, dan hoor ik het heel graag !
Danku !