Y
yeswvm
Guest
Alvast bedankt
Begrijp dat ik verplaatst ben naar ander forum??
Wat is dat voor rare redenatie? Als je zelf hoofdpijn hebt neem je toch ook geen anti diarree pilletje omdat je geen paracetamol in huis hebt? In die geval is het zelfs bijzonder nadelig want samen met Dactycid pro kun je geen andere medicatie toevoegen dus je zult eerst moeten wachten tot het is uitgewerkt (aantal weken) of heel veel water verversen.Jullie hebben gelijk. Maar was t enige wat voor handen was. In deze tijd kun je niet ff naar winkel gaan.
Wat is dan middel dat specifiek voor schimmel is???
Misschien kan ik t ergens online bestellen
Als je zelf hoofdpijn hebt neem je toch ook geen anti diarree pilletje
Ik zie dit topic net. Ik denk zo op het eerste gezicht dat het hier niet om een schimmel gaat. Het ziet er namelijk niet pluizig uit. Maar wat dan wel? Ik vermoed een parasiet, maar daar moet ik straks even verder voor zoeken. In ieder geval zie ik wel rugvinnen die overeind staan, dus de conditie van de vissen zelf is nog niet aangetast. Maar de witte dingetjes zitten ook op de planten en het is erger geworden. Vroeger gooide ik dan een breedspectrum medicijn er in, maar daarmee tast je de weerstand aan. Ik zal ook even gaan zoeken.
De vissen wel, je water niet.Bekijk bijlage 297589ziet er nu stuk beter uit
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.