N
Nickey
Guest
Hallo allemaal
Sinds dik 2 jaar ben ik in bezit van een baardagaam genaamd Chyvoe, een schatje.
Hij/zij komt van marktplaats en er werd toen gezegt dat ie een vrouwtje was van 3 jaar.
Dat betekend dat ie nu 5 zou moeten zijn, dit klopt niet, de baardagaam laat nu pas paargedrag zien en dat doen ze pas als ze volwassen zijn (3 a 4 jaar) bovendien is het geslacht mij nog niet helemaal duidelijk, de baardagaam heeft de bouw van een vrouw maar dit kan nog verranderen, ie doet het paargedrag van bijde geslachten dus daar kan je het ook niet aan zien 😀
De baardagaam werd heel slecht behandeld, was broodmager en het terrariumzand (wat eigelijk vogelzand was) stonk!
Ach genoeg gekletst hier foto's!
Eeten???
Aanvallen!!
Mjam mjam
Waarom heten ik een Baardagaam?
Daarom
Enne, reptielen doen de hele dag niets?
Dit ben ik als ik boos ben (k heb Nickey wel eens aangevallen 😀 )
Maar ik ben ook heel lief hoor, savonds val ik vaak ik slaap bij Nickey
Of zo... (Ja ik heb een tuigje om anders zit ik in de gordijnen 😀 )
Ook ga ik heel graag in bad
En zwemmen dat ik kan!
Nog 1tje dan...
Sinds dik 2 jaar ben ik in bezit van een baardagaam genaamd Chyvoe, een schatje.
Hij/zij komt van marktplaats en er werd toen gezegt dat ie een vrouwtje was van 3 jaar.
Dat betekend dat ie nu 5 zou moeten zijn, dit klopt niet, de baardagaam laat nu pas paargedrag zien en dat doen ze pas als ze volwassen zijn (3 a 4 jaar) bovendien is het geslacht mij nog niet helemaal duidelijk, de baardagaam heeft de bouw van een vrouw maar dit kan nog verranderen, ie doet het paargedrag van bijde geslachten dus daar kan je het ook niet aan zien 😀
De baardagaam werd heel slecht behandeld, was broodmager en het terrariumzand (wat eigelijk vogelzand was) stonk!
Ach genoeg gekletst hier foto's!
Eeten???
Aanvallen!!
Mjam mjam
Waarom heten ik een Baardagaam?
Daarom
Enne, reptielen doen de hele dag niets?
Dit ben ik als ik boos ben (k heb Nickey wel eens aangevallen 😀 )
Maar ik ben ook heel lief hoor, savonds val ik vaak ik slaap bij Nickey
Of zo... (Ja ik heb een tuigje om anders zit ik in de gordijnen 😀 )
Ook ga ik heel graag in bad
En zwemmen dat ik kan!
Nog 1tje dan...