TessaPrincessa
Well-known member
Hoi allemaal,
Ik ben een hele tijd gestopt met mijn sluier hobby maar het bleef altijd kriebelen. Toen ik vandaag een vriendin sprak en hoorde dat ze een mini sluier had gekocht wist ik het zeker. Ik pak mijn hobby weer op. Ik gun die arme sluier van mijn vriendin een Rekord 700 ipv een mini kom.
Ik ben van plan de sluier ongeveer een half jaar te houden, of hij gaat eerder weg als hij te groot word voor mijn bak.
Mijn aquarium zat vandaag nog vol met tropische vissen en appelslakken. De vissen zijn vandaag mee genomen door iemand met een groot aquarium. Het aquarium wil ik vanavond helemaal leeg maken. De tropische planten blijven in de bak.
Omdat ik een tijdje uit de sluier hobby ben gestapt wil ik graag jullie advies over het lijstje benodigdheden die ik moet halen.
Heb ik al:
- Tropische planten
- filter ingebouwd in aquarium
- 2 mooie stenen uit Costa Rica
- vlokvoer (3 verschillende soorten)
- Bodemvoer (2 verschillende soorten)
- gedroogd tubifex
- bodemdieren voer
- Verlichting
Wil ik nog kopen:
- 2x Planten mix (cabomba, waterpest etc.)
- rivierzand
Heb ik nog meer spullen nodig voor het sluiertje?
Is korreltjes voer echt per se nodig?
Groetjes Tessa
Ik ben een hele tijd gestopt met mijn sluier hobby maar het bleef altijd kriebelen. Toen ik vandaag een vriendin sprak en hoorde dat ze een mini sluier had gekocht wist ik het zeker. Ik pak mijn hobby weer op. Ik gun die arme sluier van mijn vriendin een Rekord 700 ipv een mini kom.
Ik ben van plan de sluier ongeveer een half jaar te houden, of hij gaat eerder weg als hij te groot word voor mijn bak.
Mijn aquarium zat vandaag nog vol met tropische vissen en appelslakken. De vissen zijn vandaag mee genomen door iemand met een groot aquarium. Het aquarium wil ik vanavond helemaal leeg maken. De tropische planten blijven in de bak.
Omdat ik een tijdje uit de sluier hobby ben gestapt wil ik graag jullie advies over het lijstje benodigdheden die ik moet halen.
Heb ik al:
- Tropische planten
- filter ingebouwd in aquarium
- 2 mooie stenen uit Costa Rica
- vlokvoer (3 verschillende soorten)
- Bodemvoer (2 verschillende soorten)
- gedroogd tubifex
- bodemdieren voer
- Verlichting
Wil ik nog kopen:
- 2x Planten mix (cabomba, waterpest etc.)
- rivierzand
Heb ik nog meer spullen nodig voor het sluiertje?
Is korreltjes voer echt per se nodig?
Groetjes Tessa