Wat is er nieuw

Het CPO bakje van Wesley en An Vrolijk

• Onderwerp starter Onderwerp starter An Vrolijk
  • Startdatum Startdatum
A

An Vrolijk

Guest
Het bakje draait al een tijdje, maar ben nog lang niet klaar met inrichten, de snelgroeier moet plaatsmaken voor iets anders denk ik, er moeten zowieso wat meer plantjes in, maar ben er nog niet helemaal uit wat,
pas als de inrichting helemaal klaar is, mag het kleine kreeftje pas komen.

Er zit nog een verdwaalde gup in, die ik gered heb van de wc, wie er interesse heeft in dit vrouwtje mag haar zo komen halen.
Ook zitten er wat vuurtjes in en 8 stuks brigittae

354761an_vrolijk_0_82_20140302_173048.jpg

Leuk 🙂

Nog een close-up?

Is dit kareltjes nieuwe huis? 😉

hahaha als jij Kareltje komt brengen wel hoor, dan mag die hier komen wonen

waar wil je close up van zien Niels? de Boeddha?

Mooi ingericht An,lief stukje hout.

Leuk bakje Anneke. Hoelang draait hij nu dan omdat er al vuurtjes inzitten.

oh al een aantal weken op zeker.

de gup is eruit, de brigittae zitten in een andere bak, alleen de vuurtjes zitten er nog in,
nog iets aan de inrichting doen en dan hoppa, kan er een kreeftje in

Ik word gek!
ga net die garnaaltjes voeren, zit ff te kijken zie wat bewegen......EEN PANDAATJE!!!!
echt ik zweer het je ze komen hier uit de kraan, ik zit me suf te prakizeren, waar die vandaan zou moeten komen, heb er niks uit grote bakken bij gedaan,dus uit de bak waar geen panda's inzitten pffff echt waar he,
zowieso knap dat ie heeft weten overleven met die gup erbij

Je weet wat mij ongeveer een jaar geleden gebeurde toch?
Die hartverzakking met een mini-Cory waar geen enkele Cory dus ook geen mini-Cory hoorde te zijn...

~ Ivo

jaaaa maar hetzelfde gebeurde me dus in de CR bak daar zwemt er eentje die iets groter is ennnn een stuk of 3 kleintjes, net zo groot als in dit bakje, hahahaha echt waar ik wordt gek denk ik.

jaaaaa we hebben een kreeftje,
Het eerste wat ie deed trouwens was een slak killen,

384134an_vrolijk_0_82_20140308_184040.jpg

512467an_vrolijk_0_82_20140308_184027.jpg

ongeveer net zo groot als een vuurtje en hij is er bang voor hahaha zo lachen

291213an_vrolijk_0_82_20140308_174320.jpg

Leuk bakje! En gefeliciteerd met je kleine panda 😀

haha dank je, het waren er 2, die heb ik maar ff uitgevangen en in een andere bak gezet waar ze lekker verder mogen groeien

jaaa hij is echt leuk!
Wes is nog steeds een naam aan het verzinnen voor um

En heeft ie al een naam verzonnen?

😀 Hij is zoooo grappig, hahaha. En die slak was echt sneu 😛

- Mascha

Noem hem maar Jack (the Ripper) om dat hij gelijk een slak vermoorde. 😉

Erge was nog wel dat na de aanval de slak niet echt gelijk dood was.. eerder een soort van... gekraakt en binnenstebuiten. 🙄

- Mascha

Oh wat een leuk bakje zo! Mag ik vragen wat de maten zijn of hoeveel liter het is? Kan het niet zo goed opmaken van de foto.

Hij heet............Pietje Bel......
hahaha nou jah als het beestje maar een naam heeft.

hahaha jaaaa was echt sneu he voor dat slakje, die was echt binnenstebuiten gekeerd, hij wilde straks een vuurtje pakken, ja jammer dan, maatje te groot maat!
vuurtje was sneller.
lengte is 35cm
diepte 22cm
hoogte 25cm

hij scharrelt echt lekker rond, maar klimmen heeft ie nog niet echt gedaan, alleen in de snelgroeier een stukje en toen weer snel naar beneden...heb ik dat! een kreeftje met hoogtevrees! 😀

Ik zeg wel steeds hij maar weet niet hoe ik kan zien of het mannetje of vrouwtje is

447936an_vrolijk_0_82_20140309_162357.jpg

388833an_vrolijk_0_82_20140309_160849.jpg

Zoek je eigen bloemkool maar, deze is van mij

924435an_vrolijk_0_82_20140309_181549.jpg

oke oke ik neem wel een kruumeltje

118427an_vrolijk_0_82_20140309_181607.jpg

698172an_vrolijk_0_82_20140309_162924.jpg

Ik zou nu zeggen een vrouw maar ja moeilijk te zien en het beestje is nog jong he. Aan de onderkant kun je het zien hoor. Als je via google op cpo zoekt kun je bij de afbeeldingen een foto zien waar het verschil erg duidelijk wordt.

wahahaha gelukkig dat ie nog jong is dan, zag het al helemaal voor me dat ik er eentje zou hebben die over een paar dagen vol eitjes zou zitten, met mijn pech hahahaa

Was ik toch net te laat 🙁 Leuk beestje verder? Zo ziet die er in ieder geval wel uit!

hahaha te vroeg dus,
jaaaaa tis echt en leuk beestje, lekker aan het scharrelen en doen, gister was ie echt gek aan het doen, springen enzo,
Vertel ik net tegen Wes, euhm tis een vrouwtje, hij haalt zn schouders op en zegt, "en toch heet ie gewoon Pietje Bel" heerlijk die kinderlogica, ik moet ook niet gewoon pietje zeggen, dan zegt hij meteen belllll erachteraan.

Mooi! Erg leuk denk zo'n kreeftje, als die maar wel van de planten afblijft 🙂

Wat een gezellig kreeftje! Mooi hoor

Sjeff zei:
Mooi! Erg leuk denk zo'n kreeftje, als die maar wel van de planten afblijft 🙂

De mijne willen wel eens wat snoepen van de plantjes maar niet zo dat ze een hele plant wegvreten hoor.
Dus 1 zal wel mee vallen denk ik hoor.

ze blijft hier ook nog van de plantjes af, behalve om in te klimmen en snel weer naar beneden te gaan, hahaha
tis idd echt een vrouwtje heb nog eens goed vergeleken,

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan