stanovic
Well-known member
- Lid geworden
- 4 maart 2010
- Leeftijd
- 57
- Website
- www.emeraldking-aquatics.com
Tja, een beter excuus is er niet...
Nou hier is het andersom 🤣🤣, hier heeft mijn man niks met aquaria en alles wat er mee te maken heeft 😅Tja, een beter excuus is er niet...
Bekijk bijlage 364291
Zou ook wel heel erg saai worden als beiden dezelfde hobby zouden hebben...Ach ieder zn ding denk ik dan maar en ik denk dat in de meeste gezinnen de man en vrouw niet dezelfde hobby hebben.
Nou.... denk het niet want dan had ik meerdere aquaria gehad hahaZou ook wel heel erg saai worden als beiden dezelfde hobby zouden hebben...
En niet alleen jij, maar je partner dus ook...Nou.... denk het niet want dan had ik meerdere aquaria gehad haha
Nou Jessica wilde graag Sluiers dus ja die bak staat er ook. Ik heb er niet veel mee en zie liever de Manen.Zou ook wel heel erg saai worden als beiden dezelfde hobby zouden hebben...
Ieders zo zijn/haar smaak, he...Nou Jessica wilde graag Sluiers dus ja die bak staat er ook. Ik heb er niet veel mee en zie liever de Manen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.