Het lijkt alsof mijn Betta niet gelukkig is


Lees net dat het met een Gourami geen goede combinatie is dus idd beter maar niet proberen dan.

Lees dat inderdaad ook, en ik las ook net dat Molly's en Betta's ook niet goed samen gaan .. dus dat word echt een grotere bak kopen ..
 
Lastig manneke jij zeg! :D geintje.
Voor een paar tientjes staan er overal genoeg geschikte bakjes aangeboden,aqua40 bv.
 
Ben aan het zoeken of er wat in Zwolle te vinden is....
Kan je beter zelf ff kijken op de lokale marktplaats bv.
 
Ben aan het zoeken of er wat in Zwolle te vinden is....
Kan je beter zelf ff kijken op de lokale marktplaats bv.

Ben al druk aan het zoeken, ik kan het beste een bestellen want dat kan ik meteen betalen .. iets kopen in de winkel gaat volgende week pas lukken
 
Natuurlijk net geen hol te vinden in Zwolle :stom:

Ik bedoel gewoon tweedehands bij iemand voor een paar euro,scheelt een hoop geld.
Of ben je zo'n arme student? ;)
 
Natuurlijk net geen hol te vinden in Zwolle :stom:

Ik bedoel gewoon tweedehands bij iemand voor een paar euro,scheelt een hoop geld.
Of ben je zo'n arme student? ;)

Ik ben inderdaad zo'n arme student haha, ik kan wel via Paypal iets bestellen .. maar Marktplaats of winkel gaat niet lukken atm, en ik wil natuurlijk wel zo snel mogelijk iets hebben voor dat beestje
 
Heb hem besteld. Hopelijk komt ie snel binnen :)

Bedankt voor jullie hulp
 
Nog een ding, wat best wel belangrijk is. Moet ik die nieuwe bak eerst een tijdje laten draaien voordat ik m'n Betta overplaats?
 
Niet echt. Stop je huidige filtermedia in de nieuwe filter (en misschien een beetje media van je grote bak), gebruik het water van deze bak, wees zuinig met voeren, en ververs elke week, dan moet het goed komen. Betta's zijn gelukkig niet echt grote vervuilers.
 

Terug
Bovenaan