Wat is er nieuw

Het opruimen van aquarium spullen

LeentjeVis

Well-known member
Lid geworden
3 december 2019
Berichten
63
Leeftijd
44
Weet niet of ik op de goede topic zit maar ik vraag hulp en advies hoe het beste
Help
Ik wordt van me zelf gek
Ik heb nu 3 aquariums (450 liter staat op eigen kast Een 110 liter die gaat op een verstevigde kast en een 50liter die is nog in opbouw) staan en zo veel spullen.
Nu zou ik graag willen weten hoe jullie alles opruimen en op bergen.
Zelf heb ik overal wat staan in opbergboxen (2)
En er staat een hele zooi in de schuur en wat onder 2 aquariums staat wat maar overal ligt er wel wat.
Liefst met foto als het kan
 
Haha, ik heb een stapel dozen in de schuur die vol zitten en deze staan gestapeld. Echt netjes is wat anders maar ja ik moet het ergens kwijt.
Spullen die ik veel gebruik heb ik in een aanrechtkastje zodat ik dat snel bij de hand heb.
 
Ik hanteer het princiepe: heb ik het 2 jaar niet gebruikt/naar omgekeken, dan heb ik het niet nodig en kan het weg, en dan zet ik het op marktplaats, mensen bewaren veel teveel rommel die ze nooit meer gebruiken
 
Ik hanteer het princiepe: heb ik het 2 jaar niet gebruikt/naar omgekeken, dan heb ik het niet nodig en kan het weg, en dan zet ik het op marktplaats, mensen bewaren veel teveel rommel die ze nooit meer gebruiken
Ja ik weet het.
Maar heb allerlei zooi zoals flessen planten voeding enzo. En allerlei ornamenten. Watten en filters
Hoe ruim je dat het beste op. Een speciale kast ernaast of zo ik weet het echt niet meer
 
Plantenvoeding is vaak ook beperkt houdbaar dus let daar wel op. Ik heb ook erg veel filtertjes en dat soort zaken in de dozen en weggooien is zonde en wie weet is het weer een keer handig dat je het hebt denk ik dan.
 
Ja ik weet het.
Maar heb allerlei zooi zoals flessen planten voeding enzo. En allerlei ornamenten. Watten en filters
Hoe ruim je dat het beste op. Een speciale kast ernaast of zo ik weet het echt niet meer
Maar die ornamenten ga je niet meer gebruiken: weg ermee dus want die nemen onnodig veel ruimte in
 
En precies DAT zorgt ervoor dat je een hele berg zooi voor Jan l*l hebt staan
Ja misschien wel maar soms gebruik ik toch nog wel iets eruit zoals een pompje of filtertje en als ik het had weggegooid dan zou ik het opnieuw moeten kopen.
 
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: zo even lekker gewandeld
      Terug
      Bovenaan