Het verschil tussen GHL Mitras slimline shywhite en GHL Mitras Lightbar 2


mjgroep

Well-known member
Lid geworden
17 november 2020
Berichten
103
Leeftijd
57
Locatie
heerhugowaard
Hallo allemaal,

Ik was van plan om nu voor goed licht te gaan en niet voor de ledstrips van ledstrip koning, welke mij in mijn beginners bak goed had gediend.
Door advies van verschillende mensen , waaronder Janjdk, was ik bij GHL uitgekomen.
Let op dit dit is NIET een goedkope balk maar....
ben er wel achter gekomen als je prijs naar lumen gaat kijken het allemaal niet zo veel van elkaar scheelt.

Hier het verschil rechtstreeks van GHL duitsland:
The main difference between Mitras Slimline and Mitras Lightbar2 is the number of separately dimmable light channels.
Mitras Slimline: 2 channels separately dimmable per Mitras Slimline, with add-on light Mitras Slimline RGB 5 to 7 channels separately dimmable
Mitras Lightbar2: 5 or 7 channels (depending on model) separately dimmable per Mitras Lightbar2, no add-on light required


Het heeft mij behoorlijk wat zoekwerk gekost.
Het komt er op neer dat de Lightbar 2 een slimline is + een RGB balk. Als je dit dus weer bij elkaar optelt is de Lightbar ongeveer 30 euro duurder.

Ik hoop dat andere hier wat aan hebben ;-)

Vriendelijke groeten
Marc
 

Bijlagen

  • vergelijk lighbar 2 met slimline daylight.jpg
    vergelijk lighbar 2 met slimline daylight.jpg
    28.3 KB · Weergaven: 184
hmmm nee lol , heb er ook nog een Dennerle Trocal T5 39 watt Special Plant tussen liggen.
mijn bak heeft wel een waterhoogte van 57cm en is 55 diep
 
hier draait maaar 1 lamp, op 90% vermogen, en dat is meer dan genoeg...tis natuurlijk afhankelijk van je plantensoort
 

Terug
Bovenaan