MaestroCygni
Well-known member
Door het water op kamertemperatuur te houden, dan is de lucht net zo warm als het water.Heel erg mooi, maar hoe zorg je ervoor dat de lucht boven de bak niet te koel wordt? Labyrinthvissen hebben dat toch wel nodig..
Door het water op kamertemperatuur te houden, dan is de lucht net zo warm als het water.Heel erg mooi, maar hoe zorg je ervoor dat de lucht boven de bak niet te koel wordt? Labyrinthvissen hebben dat toch wel nodig..
20 liter is alles wat je nodig hebt 😉Weer een zeer mooie foto..
ik wil steeds liever een Paro bakje op gaan starten 😀

Zo'n 4 euro. Bedankt!Supermooi topic en wat een prachtige vis Christian en die laatste bak wat je nu hebt is een pareltje om jaloers op te zijn.
Wat is de prijs van zo'n mooie vis ?

Dat is alleen op de foto. Het water lijkt op de foto zelfs groen, dat doet mijn telefoon automatisch, want het gebeurt bij mijn andere bak ook, hier een voorbeeld:Die theekleur lijkt me nog wel mee te vallen of?
klopt, ik zou ook niet weten wat ik daar moet plaatsen... Bromelia's worden veel te groot,Mooi!!
Alleen er ligt nog steeds niks op het stukje hout![]()
Bij Intratuin hebben ze vaak wel kleinere epifyte.klopt, ik zou ook niet weten wat ik daar moet plaatsen... Bromelia's worden veel te groot,
Mooi! Maar mijn stuk hout zit half in het water, waardoor het hout vochtig is, dus Tillandsia's zullen het niet overleven 🙁
Lager dam de 4,5 dus?😉Na het toevoegen van elzenproppen is de pH in deze bak onmeetbaar met de sera test... dat wordt een Ph pen kopen 😛
Ja, lager dan 4,5, nu je het zegt heb ik het vorige bericht maar bewerkt 🙂Lager dam de 4,5 dus?😉
Dat is gewoon extreem! Ik sta er nog steeds versteld van dat ze daarin kunnen overleven😱
Maagzuur heeft een ph tussen de 1,35 en 3,5, als je het zo vergelijkt, is dat gewoon onvoorstelbaar!Ja, lager dan 4,5, nu je het zegt heb ik het vorige bericht maar bewerkt 🙂
Ze zouden tot een ph van ong 3 kunnen overleven, als het goed is. Zuurder dan azijn dus 🙂 (edit: laat maar, azijn is blijkaar zuurder dan dat. Jammer dat mij docent scheikunde soms neit weet wat hij zegt...)

Hmm, dan moet ik naar de jbl test kijken. Zuurder dan 3 wordt het hopelijk niet 😛Maagzuur heeft een ph tussen de 1,35 en 3,5, als je het zo vergelijkt, is dat gewoon onvoorstelbaar!
Nog even en ik heb deze prachtbeestjes ook!
De druppeltest van jbl gaat vgm van 3-10. 🙂
Deze bak is afgezonderd van de andere aquaria, en het staat naast mijn pc, dus er kan ook geen beker wate omvallen ofzo. Voor de rest is het door de turf best stabiel!Pas wel op he, zo'n lage ph en kh, je kunt in 1x een enorme ph swing krijgen, zeker in zo'n klein bakje. Per ongeluk wat kraanwater toevoegen wat kalk bevat en je bent klaar.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.