Wat is er nieuw

Hey allemaal.

Gertcl

Member
Lid geworden
20 januari 2021
Leeftijd
48
Hey allemaal,
als kind was ik altijd gefascineerd door het aquarium dat mijn grootvader had staan. Nu ik eindelijk zelf de plaats en vooral de tijd heb gevonden om zelf ook aan een aquarium te beginnen dacht ik dat onder andere dit forum een handige plaats zou zijn om me te helpen de eerste stappen in de aquariumwereld te zetten.
Ik ben al een tijdje bezig met wat in te lezen en heb ondertussen al wel door dat er behoorlijk wat bij komt kijken. Ik heb dus ook voor mezelf besloten dat ik om te beginnen alles zo simpel mogelijk wil proberen te houden.
Ik heb ondertussen een Eheim Vivaline+ 240 liter in bestelling en ben van plan om dit in te richten als gezelschapsbak met behoorlijk wat niet te moeilijke planten (om te beginnen ook zonder co2) en met als visbezetting een schooltje corydoras (ben er nog niet uit welke maar ik denk panda), een schooltje vuurneons, een schooltje zwarte fantoomzalmpjes en een koppeltje diamantgourami's.
ik ga in ieder geval eens door het forum snuisteren en jullie zullen waarschijnlijk nog wel een aantal vragen van me zien verschijnen.

Laatst bewerkt:
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan