Hey!


N

Neonlover

Guest
Hey allemaal!

Ik ben 17 jaar en al 8 jaar gepassioneerd door aquaria. Hierbij een korte voorstelling:

Mijn gezelschapsaquarium beneden bevat een twaalftal zelfgekweekte Kersenbuikjes die toch al een jaar of twee oud zijn. Ze doen het zeer goed en moeder Kersenbuik heeft verschrikkelijk prachtige kleuren. Het is echt een 'one big happy family'. Deze familie deelt de flat met negen Cory's en een Pleco. Het is zeer lang geleden dat ik hier nieuwe visjes bijgeplaatst heb gewoon omdat ik de nood niet voel maar ook omdat het aquarium goed vol zit. Een 110-liter is toch wel minimum al dan niet te klein voor mijn twaalf volgroeide kersenbuikjes. Aangezien ze goed overeenkomen en er geen enkel probleem is maak ik ook geen aanstalten om een nieuw verblijf voor hun te zoeken.

Ik heb ook nog een Nano-aquarium. Dit aquarium is vers van de pers, nadat ik een ander aquarium verkocht heb. Het staat nu 2 weekjes te draaien en ik heb nog geen idee wat er juist in zal komen. Het is een bakje van 30 liter dus de massa zal het wel niet worden, maar ik zit toch te denken aan een schooltje met wat garnalen. Is allemaal nog hypothetisch natuurlijk, eerst het bakje goed laten indraaien.

Zo, ik hoop dat jullie een beetje een beeld gekregen hebben van mijn bakjes.
Groetjes en tot binnenkort op het forum,
Neonlover (Brent)
 
Bedankt allemaal!
Eerste plaatje staat al bij 'identificatie van bewoners' :p.
Zal binnenkort wat mooie foto's maken van de volledige bakjes!
 
Goed idee :), zal eens wat goeie foto's nemen!
 

Terug
Bovenaan