Hier het vervolg , hoe staat het nu.


G

Gast09

Guest
Moi,

Na de foto,s in het voorstellen topic nu maar even vermelden hoe de vlag er voor hangt.
Ben nu voor de achterwand bezig met de 3e versie de eerste twee waren op zich goed maar toch nog een derde poging gedaan die mij beter naar het zin is.
De verschillende delen gevormd in de tegellijm en geverfd met acryl verf als deze goed gdroogt zijn nog epoxy erop en in de nog lege bak maken.
Zal dan wel weer een foto plaatsen.
Wacht nu nog op de laatste bestellingen welke via alie lopen, alles is vlot geleverd en wacht nu op de laatse pakjes.
Valt mij wel op dat het via alie stukken goedkoper is en dat het geleverde identiek is aan wat je hier via de reguliere handel koopt.
Zodra er aquarium voorstaat is het een aardig stuk duurder en waar ik ook naar kijk zijn goede alternatieven.
Voorbeeld is de bemesting , er zijn goede / dezelfde alternatien te vinden die stukken goedkoper zijn.
Alleen staat er dan geen aquarium voor maar chemisch hetzelfde stofje..
Binnenkort plaats ik wel wat fotoos hoe het vorderd neem overal goed de tijd voor.
 
Ik ben benieuwd Ab en veel knutselplezier.
 
Achterwand is gereed en geplaatst eerste stappen voor inrichting zijn gedaan.
Zoals in een ander topic reeds gemeld , ik heb een co2 fles gekocht bij Holthauzen en even bij Hornbach sera analyse gehaald om het water te kunnen meten.
Vanmiddag begonnen met de ledverlichting (alie strips) op maat te maken en te testen, zit flink licht in kheb nog vlekken voor mijn ogen.
Het zijn rgb strips en warm wit in combinate met een nog te proggen tc420.
Ouwe man verveeld zich voorlopig nog niet dus.
 

Terug
Bovenaan