Hobby Bubble Air LED, 44 cm

Wat is de reden dat je deze zou willen kopen?
 
Duur stukje prul dat weinig toevoegt aan je aquarium.
 
Ik vind het blauwe maanlicht erg mooi in een bak. voor mijn primo led 70 zijn er speciale juwel novolux led lampen in blauw en rood. deze kan je extra bijzetten in de kap. althans, dit is wat ze op de juwel website vertellen. de novolux leds van juwel zijn prijzig. met deze hobby lamp ben ik voor de helft klaar en kan ik nog andere kleuren kiezen of wit bijzetten. ik wil alleen weten hoe de de lichtopbrengst is in vergelijking met de origine novolux leds en of er misschien andere no go's zijn
 
Ik weet niet wat het kost maar APO heeft kleine blauwe leds met een zuignap voor rond de 15 euro te koop.
 
Disco! Je houd ervan, of niet.
 
Waarom niet gewoon een los waterdicht ledstripje boven je bak? Heb ik met zowel een witte strip als een blauwe (staat uit op de foto) gedaan. kost je lang niet zo veel en kun je wel heel mooi effect mee creëren. Heb er wel een dimmertje tussen gezet omdat de lamp anders veel te fel is, maar ben er super tevreden mee en gaat al een paar jaar mee
20170802_151448.jpg


Edit; wel een beetje late reactie op je topic zie ik nu :oops:
 
  • Leuk
Waarderingen: J66
Ik gebruik de disco opties niet. maar wel de verschillende rgb standen. ook de dimmer is handig.
de mix met de novolux werkt ook goed. subtiele toevoeging van kleuren waar door bepaalde aspecten uitvergroot worden.
 
Waarom niet gewoon een los waterdicht ledstripje boven je bak? Heb ik met zowel een witte strip als een blauwe (staat uit op de foto) gedaan. kost je lang niet zo veel en kun je wel heel mooi effect mee creëren. Heb er wel een dimmertje tussen gezet omdat de lamp anders veel te fel is, maar ben er super tevreden mee en gaat al een paar jaar mee
Bekijk bijlage 82446

Edit; wel een beetje late reactie op je topic zie ik nu :oops:
Ik had er over gelezen maar te laat, ik had de bubbelaar al gekocht. hij hang in de kap naast de novolux 24 leds werkt ook prima. 39 euro
 
Terug
Bovenaan