Hobby Natuurlijk


?

?!Aron!?

Guest
Ik ben al een poos bezig met een website.
Het gaat vooral over de aquarium hobby :D
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
mijn site
 
Ik zal van de week eens beter kijken.


Voeren doe je meestal 3 keer per dag in kleinen Betjes.
Dit viel me wel even snel op ;)
 
Dank u,
ik ga er direct mee aan de slag. :thumbs:
 
Hoi Aron,

Ik heb nu even geen tijd om goed naar je site te kijken, maar
Op het eerste gezicht ziet het er heel fris en overzichtelijk uit!

Zag wel direct een woord dat verkeerd staat.
Namelijk KIES EEN CATOLOGIE/ARTIKEL

Volgens mij bedoel je CATEGORIE.
 
Vanaf nu is het definitief:

Ik ben Mede-Beheerder van de website www.mijn-hobbys.nl !

We zijn bezig met de pagina's die er nu op staan, af te werken.

In de toekomst wordt er echter op gezien om de website alsmaar groter te maken, bijvoorbeeld met verschillende artikelen, of zelfs een database als dit mogelijk is.

Dit is natuurlijk toekomstmuziek, we gaan alles puntje per puntje aan de orde brengen.


Met Vriendelijke Groet,
Aron en C�dric.
 
C�dric Vleminckx zei:
Vanaf nu is het definitief:

Ik ben Mede-Beheerder van de website www.mijn-hobbys.nl !

We zijn bezig met de pagina's die er nu op staan, af te werken.

In de toekomst wordt er echter op gezien om de website alsmaar groter te maken, bijvoorbeeld met verschillende artikelen, of zelfs een database als dit mogelijk is.

Dit is natuurlijk toekomstmuziek, we gaan alles puntje per puntje aan de orde brengen.


Met Vriendelijke Groet,
Aron en C�dric.

Leuk C�dric! veel plezier en succes ermee
 
Leuk om dit te lezen!
Het is erg leuk om samen te werken,
Uiteraard zitten we nog in fase een van onze samenwerking.
 
?!Aron!? zei:
Leuk om dit te lezen!
Het is erg leuk om samen te werken,
Uiteraard zitten we nog in fase een van onze samenwerking.

Ik vindt het ook leuk om alle reacties te lezen.

Het is inderdaad erg leuk om samen te werken :thumbs:.

Als dat zo kan blijven duren,kunnen we er iets heel mooi van maken!

Telkens als er iets wordt veranderd op de website,kunnen we dit hier mededelen,.
 
Updates :

+ De chat is rechts onderaan duidelijker en zichtbaarder gemaakt.

+ Naast Aron die jullie te woord staat in de chat, ben ik vanaf nu ook chat-consulent.
 
Leuk Cedric/Aron maar ik zie nog een klein foutje staan hier ;) :

levend voer

levend voer is leuk en heel gezond voer je vissen.
 
Dat zal direct worden aangepast.

Hier en daar moet er nog wat bijgewerkt worden, daar zijn ik en Aron nu iedere dag mee bezig.

We weten wat te doen. ;)
 
Dat is ook logisch toch en zo blijf je ook bezig en aan het verbeteren.
Net als met een aquarium blijf je denk ik verbeteringen en veranderingen aanbrengen.
 
Toch ook wat opmerkingen (niet vervelend bedoeld), maar ik constateer erg veel taalfouten en fouten in wetenschappelijke namen. Als je wil dat je site serieus genomen wordt, zal je daar toch echt meer aandacht aan moeten schenken.

Een paar voorbeelden (niet uitputtend) :

In het kleine artikeltje over de Betta splendens kom ik meer dan 10 fouten tegen, en dat is natuurlijk teveel

Ook als je de zwaarddrager een zaaddrager noemt, is dat misschien wel waar, maar ik kan me niet voorstellen dat je dat wilde schrijven.

Iets meer aandacht voor dat soort zaken, en dan gaat het zeker lukken
 
Zwaarddrager=zaaddrager :D :D ;).

Gelukkig zijn er oplettende mensen om dit soort fouten op te sporen :deal: ;).
 
AquaVISie zei:
Toch ook wat opmerkingen (niet vervelend bedoeld), maar ik constateer erg veel taalfouten en fouten in wetenschappelijke namen. Als je wil dat je site serieus genomen wordt, zal je daar toch echt meer aandacht aan moeten schenken.

Een paar voorbeelden

Ook slakken beschrijving is om te huilen wat betreft taalfouten.
Ik kijk al niet eens meer verder op de website.

Wanneer gaan jullie beginnen met een inburgeringscursus????? :book:
 
Henk P. zei:
AquaVISie zei:
Toch ook wat opmerkingen (niet vervelend bedoeld), maar ik constateer erg veel taalfouten en fouten in wetenschappelijke namen. Als je wil dat je site serieus genomen wordt, zal je daar toch echt meer aandacht aan moeten schenken.

Een paar voorbeelden

Ook slakken beschrijving is om te huilen wat betreft taalfouten.
Ik kijk al niet eens meer verder op de website.

Wanneer gaan jullie beginnen met een inburgeringscursus????? :book:

:oops:
 
Ik zie dat er ook mieren besproken worden op die site. Mag ik vragen waarom juist mieren??
 
Zo is't.. er komt best veel bij kijken bij het maken van zoiets.. zowel het technische deel, domeinnaam werkend krijgen etc.. maar ook de inhoud verzorgen, taalgebruik (inc. spelling), onderwerpkeus, maar ook vormgeving etc..
C�dric is dacht ik 15??
Nou, dan verdient dit niets anders dan een dikke :thumbs:

P.s: Al kan de spelling dus een stuk beter ;)
 
Ik vind het echt de goede kant op gaan!
Sommige woorden snap ik niet helemaal maar dat zal wel komen omdat ik Nederlands ben :D (vind ik altijd zo leuk om te lezen he, "enveloppe", ben ik niet gewent in het noorden :D )
Verder nog succes :thumbs:
 
Hallo iedereen,

Nog alles eens even voor de duidelijkheid aan iedereen.

Alle artikels en/of teksten die er nu op de website staan, zijn niet geschreven door mij, maar door Aron.

Zoals jullie ook wel zien in mijn berichten gebruik ik ALTIJD hoofdletters en leestekens.

Aron heeft dat op de website niet gedaan, en ook niet echt bepaald veel leestekens gebruikt.

Dit heb ik ook al besproken met hem, en we gaan dit zien op te lossen met der tijd.

Nu zit ik binnenkort met de examens, waardoor ik niet altijd ik niet altijd kan werken aan de site.

Dit wordt met der tijd bijgewerkt, dit zal dan ook wel even mijn taakje zijn waar ik wel een paar dagen zoet mee zal zijn.

Toch bedankt voor de reacties!
 
Dat had best wat subtieler gemogen C�dric. Nu is het toch een beetje een deksel op de neus van Aron, terwijl in je eigen bericht ook een aantal fouten met leestekens (komma's bijvoorbeeld) staan. Komt eigenlijk best knullig over als je het gebrek aan leestekens op Aron afschuift, maar deze zelf ook niet (altijd) juist gebruikt. Tip voor de volgende keer: geef gewoon aan dat eraan gewerkt wordt.
 
Ik denk ook dat je beter eerst achter de schermen de site goed moet aanpassen en bewerken en het dan pas openbaar moet maken.
Dan heb je eerst de mogelijkheid om een paar bekenden de site te laten bekijken en te laten beoordelen. Op die manier kun je fouten er nog uithalen.
Maar goed dat is mijn persoonlijke mening en positief bedoeld ;) .
 
Inderdaad een beetje lullig van je om je achter Aron te verschuilen. Je hebt enkele dagen geleden het volgende geschreven :
Vanaf nu is het definitief:

Ik ben Mede-Beheerder van de website www.mijn-hobbys.nl !


Dat houdt dan ook in dat een buitenstaander niet kan weten wie wat gedaan heeft. Het is dus een verantwoordelijkheid van jullie allebei.

Overigens gaat het niet alleen over leestekens en hoofdletters, maar er zitten ook nog volop andere (vermijdbare) fouten in. Iemand die dit grote aantal fouten tegen komt zal ook gaan twijfelen over de betrouwbaarheid van de informatie die gegeven wordt. Zoiets zal je altijd moeten proberen te voorkomen. Nogmaals, deze opmerkingen zijn niet vervelend bedoeld, en ik hoop dus dat jullie daar iets aan gaan doen.
 
Mascha&Ivo zei:
Dat had best wat subtieler gemogen C�dric. Nu is het toch een beetje een deksel op de neus van Aron, terwijl in je eigen bericht ook een aantal fouten met leestekens (komma's bijvoorbeeld) staan. Komt eigenlijk best knullig over als je het gebrek aan leestekens op Aron afschuift, maar deze zelf ook niet (altijd) juist gebruikt. Tip voor de volgende keer: geef gewoon aan dat eraan gewerkt wordt.

:thumbs:
 

Terug
Bovenaan