Hobby Natuurlijk


jessicapilon zei:
Ik denk ook dat je beter eerst achter de schermen de site goed moet aanpassen en bewerken en het dan pas openbaar moet maken.
Dan heb je eerst de mogelijkheid om een paar bekenden de site te laten bekijken en te laten beoordelen. Op die manier kun je fouten er nog uithalen.
Maar goed dat is mijn persoonlijke mening en positief bedoeld ;) .

AquaVISie zei:
Inderdaad een beetje lullig van je om je achter Aron te verschuilen. Je hebt enkele dagen geleden het volgende geschreven :
Vanaf nu is het definitief:

Ik ben Mede-Beheerder van de website www.mijn-hobbys.nl !


Dat houdt dan ook in dat een buitenstaander niet kan weten wie wat gedaan heeft. Het is dus een verantwoordelijkheid van jullie allebei.

Overigens gaat het niet alleen over leestekens en hoofdletters, maar er zitten ook nog volop andere (vermijdbare) fouten in. Iemand die dit grote aantal fouten tegen komt zal ook gaan twijfelen over de betrouwbaarheid van de informatie die gegeven wordt. Zoiets zal je altijd moeten proberen te voorkomen. Nogmaals, deze opmerkingen zijn niet vervelend bedoeld, en ik hoop dus dat jullie daar iets aan gaan doen.

Er wordt aan gewerkt! ;)
 
Het is niet C�dric schuld, ik ben zelf dyslectisch.
Ik probeer hier aan te werken.
Ik ben ook vaak bezig om de taalfouten eruit te hallen.

En waarom mieren?
Lees dit forum eens:
http://www.antforum.nl/
 
?!Aron!? zei:
Het is niet C�dric schuld, ik ben zelf dyslectisch.
Ik probeer hier aan te werken.
Ik ben ook vaak bezig om de taalfouten eruit te hallen.

En waarom mieren?
Lees dit forum eens:
http://www.antforum.nl/

Goed bezig maar vandaar dat ik al aangaf dat je beter van tevoren alles kan laten controleren zodat je het zonder fouten kan plaatsen en openbaar kan maken. Zo kom je professioneler over denk ik ;).
Niemand is volmaakt hoor heren ;).
 
Dat mierenforum kende ik niet en die heeft maar liefst nog 1900 leden. Die kijken vast allemaal tijdens het lopen naar de grond ;).
 
jessicapilon zei:
Dat mierenforum kende ik niet en die heeft maar liefst nog 1900 leden. Die kijken vast allemaal tijdens het lopen naar de grond ;).
Allen tijdens de zomer tijd, want dan vliegen ze uit ;)

jessicapilon zei:
?!Aron!? zei:
Het is niet C�dric schuld, ik ben zelf dyslectisch.
Ik probeer hier aan te werken.
Ik ben ook vaak bezig om de taalfouten eruit te hallen.

En waarom mieren?
Lees dit forum eens:
http://www.antforum.nl/

Goed bezig maar vandaar dat ik al aangaf dat je beter van tevoren alles kan laten controleren zodat je het zonder fouten kan plaatsen en openbaar kan maken. Zo kom je professioneler over denk ik ;).
Niemand is volmaakt hoor heren ;).

Had ik ook moeten doen.
We laten de site denk ik in de lucht.
We gaan er wel heel veel aan verbeteren.
 
Ik wil jullie in elk geval heel veel succes en plezier toewensen met de site.
 
?!Aron!? zei:
Het is niet C�dric schuld, ik ben zelf dyslectisch.
Ik probeer hier aan te werken.
Ik ben ook vaak bezig om de taalfouten eruit te hallen.

En waarom mieren?
Lees dit forum eens:
http://www.antforum.nl/

Ja, en daarom ben ik er ook h�.

Om je een beetje te helpen met de moeilijkheden, en je website steeds beter te maken.
 
jessicapilon zei:
?!Aron!? zei:
Het is niet C�dric schuld, ik ben zelf dyslectisch.
Ik probeer hier aan te werken.
Ik ben ook vaak bezig om de taalfouten eruit te hallen.

En waarom mieren?
Lees dit forum eens:
http://www.antforum.nl/

Goed bezig maar vandaar dat ik al aangaf dat je beter van tevoren alles kan laten controleren zodat je het zonder fouten kan plaatsen en openbaar kan maken. Zo kom je professioneler over denk ik ;).
Niemand is volmaakt hoor heren ;).

Ik ga alles eens nakijken, ik zal zien wat ik kan doen.
 
Binnenkort gaan we overschakelen naar een nieuwe webhosing + software.

Het bedraagt een server van 200 GB opslag, onbeperkt bandbreedte.

Nu zijn we, ik en Aron, op zoek naar een nieuwe domeinnaam.

Heeft iemand een goed idee?
 
Het is zo ver:

De nieuwe website van mij en Aron staat online!

Er wordt nog hard gewerkt aan de website,dus kan het nog zijn dat af en toe de website eens offline gaat (dit zal meestal snachts gebeuren)

De website draait voor het eerst op een eigen VPS-server, waarop we natuurlijk heel fier zijn.

Alvast heel veel plezier op de site!


www.hobbynatuurlijk.nl
 
Succes met de site....

Er worden wel vaker afbeeldingen van mijn site gebruikt maar jullie hebben echt de meest aparte gekopieerd die ik ooit heb teruggevonden hahahaha......
 
Dank je!

We zetten natuurlijk afbeeldingen op onze site, maar dan zullen we ook altijd vragen als ze mogen gebruikt worden, en er dan zeker ook indien nodig een bron bij zetten.

Ook als wij afbeeldingen mogen gebruiken van iemand, en hij/zij heeft een zaak, zien we dat ook als sponsoring.

Zo is iedereen tevreden.

Ook hoop ik op een goede samenwerking tussen ons. ;)
 
Mededeling :



Momenteel wordt de oude website., www.mijn-hobbys.nl gemigreerd naar de nieuwe website.

Ook het deeltje dat we al op de nieuwe hadden geschreven gaat mee.

Ook krijgt de website een volledig nieuw design, en hiervoor wordt een nieuw programma gebruikt.

Dit alles zal ongeveer 2 dagen duren.

Ook zal binnenkort, als de website draait, verder uitgebreid kunnen worden.


Groet,
Aron&C�dric, www.hobbynatuurlijk.nl
 
Mededeling :


Zelf hebben we wat spijtig nieuws te melden.



Door omstandigheden kan Aron zich niet meer zoveel inzetten als voorheen voor de nieuwe website.
Hij zal nog wel artikels blijven schrijven, maar zal niet meer actief zijn aan de Beheerderszijde (uiterlijk en design website, technische kant).

We willen Aron bedanken voor alles wat hij gedaan heeft, en natuurlijk ook voor wat hij nog gaat blijven doen.




Groet,
Aron&C�dric, www.hobbynatuurlijk.nl
 
Mededeling :


Zoals menig lid al wel zal weten, versterkt Nickey (tevens forumlid) het Team.

De website is momenteel al even offline, en delen dit ook even met jullie om misverstanden te vermijden.
We houden jullie hier op de hoogte als alles terug opgelost is, en alles een mooie verbetering gekregen heeft.

Onder andere vinden er vernieuwingen plaats, en enkele elementen die nieuw zullen zijn.
Maar dat verklappen we nog niet. ;)
 
Jaa, ik kom erbij ;)
We zijn bezig met enorm leuke dingen waar we bijden naar uitkijken. Gaat zeker leuk worden.
 
Erg leuk dat jullie samen zijn gaan werken!

Een website maken is niet makkelijk maar daardoor juist extra uitdagend om te doen!

Succes!
 

Terug
Bovenaan