hoe groot maken


Ik denk dat ik de bio ballen er uit ga halen. Ik heb het idee dat het zo niet echt effectief is.Ik zie de belletjes omhoog gaan maar ze worden niet echt door de stroming weer mee naar beneden genomen.En ze lossen ook niet echt goed op. Heb ook het idee dat er bovenin een grote bel ontstaat.Dat kan ik niet zien omdat daat het verbindingsstuk van buis naar schroefdop zit.

Ik denk dat dit effectiefer

[video]Aqua Medic 1000 CO2 diffuser mod - part 2: http://youtu.be/NLN1By5UaHM[/video]
 
Heb de bio ballen er uit gehaald,denk dat dit stukken beter is. De belletjes gaan nu omhoog en worden door de stroming weer naar beneden geduwd en dwarrelen als een gek door de reactor heen. Ik zie ze nu ook echt oplossen !!!! Kijken wat dit oplevert.
 
Fishkeeper,weet je al hoe groot je hem gaat maken ?
 
De buis ga ik op Max 20cm doen en dan nog aan beide kanten de afsluitdoppen
Maar ben nog altijd aan het wachten op mijn doorschijnende pvc buis :s
 
Ok,waar heb je het besteld ?
 
In de winkel hier in de buurt, maar heb hem nu maar met gewone pvc gemaakt
 
Ok,wel zonde kan je nix zien. Heb je een fototje ?
 
Jap ga het straks online zetten , ja is wel klote maat ga kijken wat het geeft straks testen of hij niet lekt en dan aansluiten
En in het ergste geval verkoop ik hem en maak ik een nieuwe met transparante
 
Ben benieuwd.Hopen dat ie niet lekt.
 
hij heeft dus gelekt en bij hem terug los te koppelen heb ik de co2 nippel afgebroken
maar heb een site gevonden in duitsland waar ze zelfbouw reactoren verkopen dus ga ik daar eentje bestellen
 

Terug
Bovenaan