Topicstarter Topicstarter M Mir81 Guest 22 oktober 2015 #3 Dit dreef in het aquarium waar ik het uit heb. Dit is een uitloper van het geheel.
jessicapilon Beheerder Forumleiding Lid geworden 12 februari 2011 Berichten 127,477 Leeftijd 59 Locatie Groningen 22 oktober 2015 #4 Lijkt me ook geen drijver nee.
B bartman Well-known member Lid geworden 7 augustus 2011 Berichten 728 Leeftijd 43 Locatie Lisse 22 oktober 2015 #5 Nog even geen idee, drijfplantjes is het niet nee. Zou m even in het aquarium planten en kijken wat hij gaat doen..
Nog even geen idee, drijfplantjes is het niet nee. Zou m even in het aquarium planten en kijken wat hij gaat doen..
Jos Hut Well-known member Lid geworden 8 april 2008 Berichten 2,208 Locatie Emmen 22 oktober 2015 #6 Lijkt wat mij betreft op een kamerplant: de Kalanchoe. Hobbygroet, Jos Hut
Topicstarter Topicstarter M Mir81 Guest 22 oktober 2015 #7 Daar heeft hij inderdaad wel wat van weg... Jos Hut zei: Lijkt wat mij betreft op een kamerplant: de Kalanchoe. Hobbygroet, Jos Hut Klik om te vergroten...
Daar heeft hij inderdaad wel wat van weg... Jos Hut zei: Lijkt wat mij betreft op een kamerplant: de Kalanchoe. Hobbygroet, Jos Hut Klik om te vergroten...