Wat is er nieuw

Hoe krijg ik glas IN het aquarium gekleurd?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rolando88
  • Startdatum Startdatum
R

Rolando88

Guest
Ik heb een tussenschot glas in mijn aquarium maar die wil ik behangen zeg maar haha hoe kan ik dat donkerblauw krijgen zonder giftige componenten voor de garnalen natuurlijk is daar een soort sticker voor ergens te krijgen ofzo ???

Of is het ook mogelijk om met een beetje kit ofzo een achterwant poster IN het aquarium te plakken?

Moet het perse donkerblauw zijn? anders kan je ook met bv schoolborden verf de boel schilderen maar dat is tegen zwart aan.

Er is ook blauwe muurverf,hoor. en nog meer kleuren.
Maar WEL buiten de bak doen.

Klopt,maar gaat nou juist over een tussenstuk wat in het water zit en vandaar m'n schoolbordenverf suggestie want dat kan gewoon onderwater.

geeft niet hoor seabait alles is best.. het kut is nu aan het drogen dus zou het nu kunnen verven daarmee.. en dan is het niet giftig voor de beestjes?

Ik snap dat je zeker wil zijn maar ik zou je toch niet iets adviseren wat giftig voor je dieren is?! :juggle:
De verf moet uiteraard wel goed droog zijn voor je de boel met water vult maar lijkt me duidelijk.

nee idd thanks Seabait ga even me opties overwegen..!

Wil het wel graag maar aan andere kant heft al genoeg geld gekost.. 😛 me vriendin is minder blij momenmntee

Dan laat je die zijvakken toch lekker zo en doe je enkel de achterkant met een poster oid.

Blauwe vijverfolie er tegenaan kitten?

Plaat hdpe 3 of 4mm erin kitten .
Let wel op : daar hecht zowat niks aan .
Dus eerst kitoppervlak op de hdpe behandelen met een speciale primer om de oppervlaktespanning te veranderen .
Na 5 minuten erin kitten of met een speciale kleefband .
Maar is niet goedkoop ....

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan