Wat is er nieuw

Hoe lang in draaien bak

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sander Hermens
  • Startdatum Startdatum
S

Sander Hermens

Guest
Het is alweer eventjes geleden... Maar de bak is gearriveerd en alles is aangesloten. Even tussen door melden dat de mannen van de maanvis in Nijmegen fantastisch werk hebben geleverd met het plaatsen van mijn nieuw aquarium! even Een foto over hoe het geworden is.

Welkom en om op de titel terug te komen. ik zou een bak minimaal 4 weken laten indraaien.

Ik zie geen foto.. en qua indraaien, ja de een draait 4 weken in, een ander korter of nog langer.
maar meten is weten in de tijd van indraaien en dan het liefst met druppeltests.

Welkom, ik zie geen foto.
4 weken minimaal idd.

18216303-A0D3-445E-B254-05E6BCACE74A.jpeg

Ik heb een goede test set dus ik hou de waardes goed in het oog. Ik heb wel bacterien toegevoegd aan het filter. Maakt het wat uit aan inloop tijd?

Ik wil straks gaan starten met een Malawi bak, wat denken jullie? In 1 keer alle vissen in brengen of staps gewijs? Ik zie namelijk veel tegenstrijdige berichten hier over. Het wordt een gemengde bak met zowel mbuna als alonacara

Aquarium is niet bepaald klein, de bak is 70x70x200, bacterien zijn van de maanvis van het merk evolution aqua

Ik wil straks gaan starten met een Malawi bak, wat denken jullie? In 1 keer alle vissen in brengen of staps gewijs? Ik zie namelijk veel tegenstrijdige berichten hier over. Het wordt een gemengde bak met zowel mbuna als alonacara

Ik zou dat stapsgewijs doen zodat de bacteriecultuur zich kan aanpassen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan