Hoe verhuis ik mijn vier sluierstaarten op de beste manier?

E

EvelienL

Guest
Hoi allemaal!

Deze week ga ik verhuizen naar een andere stad. Mijn vissen neem ik vanzelfsprekend mee. Ik heb vier (nu nog redelijk) kleine sluierstaarten en ben benieuwd wat de beste huis-, tuin- en keukenmanier is om ze het beste van woonplaats A naar woonplaats B te verhuizen. Ik had zelf twee idee�n die misschien werken,..

- Het oude, kleine aquarium gebruiken en zo alle vissen op mijn schoot in dat aquarium verplaatsen,
- De vissen in een (of meerdere) dikke plastic tas(sen) doen met het aquariumwater van hun oude aquarium

(ze krijgen ook een nieuw, groter aquarium in die nieuwe woning)

Wat raden jullie aan?

Alvast bedankt!!!

Groetjes!
Evelien
 
Ik denk dat je de vissen in het oude water beter kan verduisteren, dit zal mogelijk minder stress opleveren, mogelijk eerst een plastic zak in de tas doen i.v.m. hun ogen.
 
Ik begrijp je antwoord denk ik niet zo goed. Bedoel je dat ik ze uit mijn aquarium moet halen en dan in die plastic tassen moet doen? Wat voor kleine plastic tas bedoel je? Een boterhammenzakje is iets dat dan nog het meest in de buurt komt van een kleine plastic tas.
 
Boterhamzakje gaat echt kapot hoor.. zou eerder dan zulke dingen doen


en dan verduisteren met kranten

DVd-2mZFyqpQ8XMxnvAFgBZIia_W0hiR.png
 
EvelienL zei:
Ik begrijp je antwoord denk ik niet zo goed. Bedoel je dat ik ze uit mijn aquarium moet halen en dan in die plastic tassen moet doen? Wat voor kleine plastic tas bedoel je? Een boterhammenzakje is iets dat dan nog het meest in de buurt komt van een kleine plastic tas.

Nee ik bedoel de grotere sterke plastic zakken, die van de LFS waar je de vis mee naar huis krijgt.
 
Kan je die meekrijgen in een dierenwinkel, of kan je die ergens kopen?
 
Volgensmij wel 12 cent ps denk ik?
 
EvelienL zei:
Kan je die meekrijgen in een dierenwinkel, of kan je die ergens kopen?

Als je een vaste LFS hebt zul je ze wel gratis krijgen, maar dat zal je even moeten vragen.
 
Terug
Bovenaan