Wat is er nieuw

Hoe werkt een buitenfilter

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kwieb
  • Startdatum Startdatum
K

Kwieb

Guest
Hoi,
Misschien een beetje een domme vraag maar ik heb een aqua pro 4 buitenfilter gekregen van een vriend. Ik weet dat hij het doet enz. En ik heb filter materiaal. Vanaf nu toe heb ik alleen binnen filters gebruikt maar een buitenfilter verwerkt meer water neemt minder ruimte in. en je hoeft hem minder te verschonen en ik vind het leuker werken. ( biologisch afbreken) maar mijn vraag is die buizen hoe moeten die aan het aquarium? Ik bedoel waar dienen ze voor. Waarom hebben ze gewoon geen 2 simpele buizen met water erin en water eruit. Ik wou een foto sturen van hoe het eruit ziet maar ik denk dat jullie dat al lang weten. Hoor het graag!

Mvg.

De invoer heeft meestal een korfje zodat het geen visjes opzuigt en grote bladeren. De uitvoer heeft meestal een 'spraybar' zodat er stroming is in een groot gedeelte van het aquarium en het water overal in beweging is.

Domme vragen bestaan niet.

Als het goed is zitten er ook 2 of meerdere pijpjes bij,
De slang gaat van het filter naar de aanzuigbuis welke je in je bak bevestigd d.m.v. zuignapjes
De andere slang van je filter naar het buisje voor de uitlaat, eventueel een buisje met gaatjes als spraybar voor in boven aan de ruit bevestigd met zuignapjes of eventueel met andere bijgeleverde passstukjes.

Hoi,
Dankje!
Ik heb een beetje geknutseld en ik wil de foto laten zien.
Maar dat lukt hier hier niet...

Je kan hiervoor een account aanmaken bij Photobucket.com of de applicatie van aquaforum downloaden bijv

Hoi,
Is het mogelijk dat jullie een paar foto's maken hoe het moet enz?

Mvg.

Je kan foto's uploaden op een externe site waarna je deze link kopieert in je post.
Een foto plaatsen kan middels de foto knop maar het is ook mogelijk direct

Of waar wou je foto's van hebben?

Groet,
Maikel

Hoi,
Ik moet eerlijk zijn...
Het lukt me niet

Mvg.

Tenzij je met Apple werkt, dan lukt het niet. Moet je met Flickr of Photobucket gaan werken.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan