Hoelang duurt het tot mijn guppy gaat bevallen?

m.p.

Member
Lid geworden
11 december 2022
Berichten
8
Leeftijd
23
Hoi,

Ik heb een guppy, ik vraag me af hoelang het gaat duren voordat ze gaat bevallen?

Groetjes, m.p.
 

Bijlagen

  • 20221220_161831.jpg
    20221220_161831.jpg
    304.6 KB · Weergaven: 76
  • 20221220_160625.jpg
    20221220_160625.jpg
    337.7 KB · Weergaven: 72
  • 20221220_161314.jpg
    20221220_161314.jpg
    241.7 KB · Weergaven: 76
Daar moet je bij blijven hoor, het kan zo te zien elk moment gaan gebeuren.
Zullen wel mooie geboren worden uit zo een prachtige moedergup.
 
  • Leuk
Waarderingen: m.p.
Daar moet je bij blijven hoor, het kan zo te zien elk moment gaan gebeuren.
Zullen wel mooie geboren worden uit zo een prachtige moedergup.
Dankjewel voor je reactie!
 
Daar moet je bij blijven hoor, het kan zo te zien elk moment gaan gebeuren.
Zullen wel mooie geboren worden uit zo een prachtige moedergup.
waar baseer je dit op?

vind haar niet zo dik. Guppen kunnen heel lang hun jonkies dragen tot wel 6 weken.
Zou er inderdaad op letten maar het hoeft nou niet perse deze week te gebeuren al naar mijn idee.
 
Ik baseerde dit, niet na jou bevindingen, wel 6 weken als je ze goed zwanger stresst.
Ik hou niet vze toon, ik heb er 1000den versleten maar die .....toon van waarop ik baseer dat staat je niet netjes
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik baseerde dit, niet na jou bevindingen, wel 6 weken als je ze goed zwanger stresst.
Ik hou niet vze toon, ik heb er 1000den versleten maar die .....toon van waarop ik baseer dat staat je niet netjes
wat ? sorry maar het is toch gewoon een normale vraag?

ik vroeg gewoon waar je dit op baseerde.
is zeker geen aanval. Ik ben gewoon benieuwd wat jij wel ziet wat ik niet ziet wat erop zou wijzen dat ze al zo snel bevalt.

(tenminste als je dat schrijft, Ik word niet heel wijs uit deze typfouten)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laat jij die nieuwe aquarianen maar lekker verderknutselen op jou manier.
Baseren is niet voor dit forum/ nog diepgang ik vond het leuk voor die nieuwe de jongen te verwelkomen hope of deliverance.
Baseer maar verder op wat jijzelf wellicht nimmer ervaren hebt kunnen.
Is gewoon leuk in verwachting te wezen maar dat heb jij zojuist versnoept.
16715567107161133832148.jpg
het spijt me ook, want dit is niet persoonsgericht , slechts wordt er zoveel onkunde verkondigd.
Kijk ik zit soms wel 3 dagen voor een bakje om te zien wanneer me vissen gaan werpen of paren!
 
Laat jij die nieuwe aquarianen maar lekker verderknutselen op jou manier.
Baseren is niet voor dit forum/ nog diepgang ik vond het leuk voor die nieuwe de jongen te verwelkomen hope of deliverance.
Baseer maar verder op wat jijzelf wellicht nimmer ervaren hebt kunnen.
Is gewoon leuk in verwachting te wezen maar dat heb jij zojuist versnoept.Bekijk bijlage 353574 het spijt me ook, want dit is niet persoonsgericht , slechts wordt er zoveel onkunde verkondigd.
Kijk ik zit soms wel 3 dagen voor een bakje om te zien wanneer me vissen gaan werpen of paren!
wtf... sorry maar dit slaat echt nergens op. ik had een normale vraag omdat ik graag meer kennis wil vergaren. Daarom vroeg ik waar je dat op baseerd.
Op mij dan zo af te gaan blaffen als jij doet is echt niet netjes. En dan mij onbeleefd noemen omdat ik een vraag stel, vind ik heel hypocriet dit.
Baseer maar verder op wat jijzelf wellicht nimmer ervaren hebt kunnen'
je gaat toch niet zo reageren omdat ik interesse toon in je advies?


'baseren is niet voor dit forum? diepgang is niet voor dit forum?'
we zitten hier toch om te leren van elkaar niet om elkaar te gaan uitschelden als iemand iets vraagd?

ik zeg dit en verder ga ik alles negeren wat je zegt. Sorry voor dit topic starter en andere forummensen die dit lezen maar moest hier even op reageren.
 
Ik heb je woorden zeker begrepen.
 
Het gaat erom wanneer die gup wat jongen zal gaan werpen en dat meen ik wel in te kunnen zien omdat ik ze vaker heb meegemaakt zo uit de winkel.
 
Ervaringen zijn ook heel persoonlijk. Maar ik denk niet dat hier iets verkeerds bedoeld is geweest. Maar meer een kwestie van een miscommunicatie. Even een group hug hierzo... 🙌
Als ik zo naar de foto's kijk, ziet het er niet naar uit dat ze al ver heen is in haar zwangerschap. Doch het zegt niet zoveel aangezien er ook gupvrouwen zijn die ietsjes dikker maar worden en toch maar even een paar jongen eruit drukken.
Het geeft niet direct een sluitend antwoord op jouw vraag, doch dat kan ook niet anders met de motivatie die ik net gegeven heb...
 
Ik baseerde dit, niet na jou bevindingen, wel 6 weken als je ze goed zwanger stresst.
Ik hou niet vze toon, ik heb er 1000den versleten maar die .....toon van waarop ik baseer dat staat je niet netjes
Edwin,ik heb niets tegen jou maar wat is dit nou voor een reactie?
Jou reactie's of toon laten mij koud,
maar vind het wel zielig dat je dan in nicolien haar topic ligt te janken over hoe anderen reageren,
let eerst eens op je eigen reactie's man.
 
Aan Ts, mijn gup had ik verwacht dat ze vorige week al ging bevallen,maar zwemt nog steeds zo dik rond.
 

Bijlagen

  • 20221225_085540.jpg
    20221225_085540.jpg
    158.4 KB · Weergaven: 64
Net als Stan al aangeeft zie je duidelijk dat de ene Gup dikker zal worden dan de andere Gup maar ja dat is bij mensen ook zo.
Ik zeg altijd maar heb geduld en het gebeurt vanzelf.
 
Hoi,

Ik heb een guppy, ik vraag me af hoelang het gaat duren voordat ze gaat bevallen?

Groetjes, m.p.
Ik raad je aan om lid te worden van een paranormaal forum. Wie weet zit daar iemand die je dat precies kan vertellen. :DD:DD:DD
 
Terug
Bovenaan