Hoeveel Betta vrouwen bij elkaar?


C

Carin52

Guest
Hoeveel betta vrouwen mogen bij elkaar?
Heb er nu 1 in een 100 liter aquarium
Kan ik nu nog meerdere bij doen?
 
Dat hangt ook af van de inrichting en de medebewoners denk ik. Soms gaan meer vrouwen goed maar soms zie je ook dat het niet goedgaat.
 
Er zijn nu alleen een school rasbora galaxy in het aquarium aanwezig.
Zou ik nog 4 vrouwen erbij kunnen doen?
 
Hoe meer vrouwen, hoe meer kans dat er toch een man tussen zit.
Een hoop vrouwen samen is zelden een probleem. Steek er gewoon nooit of te nimmer een man bij.
 
Mensen hebben verschillende ervaringen met bettavrouwen samen. E.e.a. hangt ook sterk af van de karakters die je in de groep hebt zitten.... Op basis van mijn eigen probeersels met bettavrouwen kan ik je dit plan in elk geval niet aanraden. De kans is aanwezig dat er vroeg of laat een terror bitch opstaat... En verwijder je die, dan kunnen de gewijzigde verhoudingen weer ruimte geven voor de volgende enzovoort. Bij mij was het wel degelijk een leuk geheel hoor.... zolang het duurde. ;)
 
Mensen hebben verschillende ervaringen met bettavrouwen samen. E.e.a. hangt ook sterk af van de karakters die je in de groep hebt zitten.... Op basis van mijn eigen probeersels met bettavrouwen kan ik je dit plan in elk geval niet aanraden. De kans is aanwezig dat er vroeg of laat een terror bitch opstaat... En verwijder je die, dan kunnen de gewijzigde verhoudingen weer ruimte geven voor de volgende enzovoort. Bij mij was het wel degelijk een leuk geheel hoor.... zolang het duurde. ;)
Mede hierom ben ik maar met 1 vrouw getrouwd :eek:
 

Terug
Bovenaan