Wat is er nieuw

hoeveel cpo

• Onderwerp starter Onderwerp starter guppie100
  • Startdatum Startdatum
ik heb van zijn neefje (cambarellus diminutus) in een half jaar tijd 100 nakomelingen gehad en kwam ze aan de straat nog niet kwijt uiteindelijk verkocht aan een grote zaak voor een schijntje

oke welke voer moet ik de kreeftjes geven ik dacht aan tetra waffermix

ze eten alles hetzelfde als garnalen zowat ook gevarieerd voeren is goed voor ze af en toe rode mug is ook lekker voor ze verder komkommer courgette bloemkool broccoli noem maar op

Ik ben ook van mening dat met kweken bedoeld wordt dat je daadwerkelijk er iets voor moet doen. CPO planten zich als konijnen voort. Bedenk alvast goed wat je met de jongen wilt doen, anders zit je binnenkort met een dik overschot.

Persoonlijk zou ik geen harem CPO's nemen. Je raakt ze inderdaad niet kwijt en je hebt ook geen bak om ze apart te zetten, al zal dat niet nodig zijn. Maar 100 kleine Cpo's in je bakje lijkt me niet echt prettig om naar te kijken 😉
Over het algemeen zijn mannetjes agressiever, weet echter niet zeker bij deze soort. Met vrouwtjes zit je over het algemeen altijd goed. Succes nog

Als ik ze voor heel goed koop op MP zet was het zo weg de kreeften

Tja, je bent ervan afhankelijk hoeveel aanbod en hoeveel vraag er is in jouw omgeving.
Ik denk ook dat je ze niet makkelijk kwijt raakt. Hier in de buurt bood iemand ze eens aan op MP maar raakte ze niet kwijt en die ging zelfs op den duur er voer bij weggeven om ze zo maar te kunnen slijten.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan