Hoeveel diepvriesblokjes per dag voor 20 rode rio's?


A

Asti

Guest
Graag even wat meer meningen ... heb sinds zaterdag 20 Rode Rio's erbij en voer ze diepvriesvoer uit zo'n blisterverpakking (die met verschillende soorten). Ontdooid uiteraard.

Hoeveel zouden jullie ze dagelijks voeren?
 
Ik zou eerst met 1 beginnen en kijken hoe snel ze dit op krijgen en of meer gewenst is.
 
Het ligt er natuurlijk aan hoe groot de blokjes zijn want dat wil per blister ook nog wel eens verschillen. Ik zou inderdaad met 1 blokje beginnen. Heb je nog bodembewoners? Want dan mag er namelijk best wat op de bodem terecht komen wat even blijft liggen.
 
Het ligt er natuurlijk aan hoe groot de blokjes zijn want dat wil per blister ook nog wel eens verschillen. Ik zou inderdaad met 1 blokje beginnen. Heb je nog bodembewoners? Want dan mag er namelijk best wat op de bodem terecht komen wat even blijft liggen.

Yup 7 corydoras en 4 kuhliis (overblijvers van oud bestand van een vriend). Hen gaf ik voorheen meestal tabletten maar die smullen nu natuurlijk ook mee.

Hoe dan ook: ik moet meer voeren denk ik, zit totaal niet in m'n systeem zoveel vissen dus het is even wennen! Vreetzakken :D
 

Terug
Bovenaan