kellemes Well-known member Lid geworden 8 december 2012 Berichten 5,169 Locatie Kan alle kanten op.. 2 december 2015 #2 Maar ik neem aan dat dit de bak is waar ook 2 sluierstaarten inzitten/komen?
Topicstarter Topicstarter E Etienne98 Guest 2 december 2015 #3 kellemes zei: Maar ik neem aan dat dit de bak is waar ook 2 sluierstaarten inzitten/komen? Klik om te vergroten... Ja, dit klopt.
kellemes zei: Maar ik neem aan dat dit de bak is waar ook 2 sluierstaarten inzitten/komen? Klik om te vergroten... Ja, dit klopt.
Rikkert Well-known member Lid geworden 6 mei 2012 Berichten 6,218 2 december 2015 #4 Dan is het antwoord 0
jacqueline Well-known member Lid geworden 31 oktober 2005 Berichten 3,002 Locatie hoofddorp 2 december 2015 #5 Guppen en sluierstaarten kunnen helaas niet samen. Guppen zijn tropisch en sluier koudwater. Je zult een keus moeten maken koud of tropisch bestand.
Guppen en sluierstaarten kunnen helaas niet samen. Guppen zijn tropisch en sluier koudwater. Je zult een keus moeten maken koud of tropisch bestand.