hoeveel kan ik nog vragen voor mn stelling


kaylee_D

Well-known member
Lid geworden
31 januari 2014
Berichten
938
Locatie
woerden
uit interesse vraag ik mij af wat een stelling (die v.d gamma) met 6x 45x28x28 bakken van glas en 2x rechthoekige 30x20x20 bakken van plastic kosten. Inclusief luchtpomp, luchtfilters en extra's ervoor.


Ik heb hier een stelling staan (die v.d gamma) met 6x 45x28x28 bakken van glas en 2x rechthoekige 30x20x20 bakken van plastic kosten. Nu vroeg ik mij af: hoeveel zou ik hiervoor kunnen vragen. Het is Inclusief luchtpomp, luchtfilters en extra's ervoor.
 
foto van de stelling zelf zoals die er een tijdje geleden bij stond

stelling.jpg
 
Zijn wel mooie bakjes die van glas.
Welke capaciteit heeft de luchtpomp?

Sorry voor alle vragen maar anders kan ik geen bod doen! :D
 
ff wat info wat ik op een fb groep heb geplaatst:
Stelling (gamma, met extra plank op iedere plank) (180x92x46)
6x 45x28x28 aquaria
2x 30x20x20 plastic rechthoekige bak (2 bakken rechtsonderin, linksonderin zijn 2 ovalen bakken die ik als quarantaine bakken blijf houden)

luchtpomp: Ebi Hi-tech Luchtpomp 6200 Cc (370 L/H, 3.21 W)

filters: 7x luchtfiltertje die op de luchtpomp aangesloten kan worden, verder nog extra toebehoren zoals 3 meter ongebruikte luchtslang, t-stukjes etc om het systeem volledig te maken

Of de stelling weg gaat weet ik nog niet, dat kan ik pas zeggen als al mn mannelijke guppen/hybrides/endlers dood zijn en ik een maand tussendoor heb gewacht.
 
Als je bij mij redelijk in de buurt zou wonen had ik voor alles 75 euro geboden.
Wat vindt je daarvan?
 
ik zou sowieso de tijd nemen als ik 'm ga verkopen, het hoeft niet binnen een week te verkopen, Ik twijfel ook nog enorm of ik 'm zou verkopen, mede omdat ik echt plezier heb in 't kweken, maar ik baal ervan dat ik de hele tijd de problemen blijf houden.
 

Terug
Bovenaan