Wat is er nieuw

Hoeveel kilo kan een Rio 400 meubel hebben?

• Onderwerp starter Onderwerp starter MT-Yidaki
  • Startdatum Startdatum
Dus 400 kilo?
Chique Juwel aquarium met High-Lite T5 verlichting en een inhoud van 450 liter, afmeting bekken 151 x 51 x 66 cm

Bertus zei:
Dus 400 kilo?

Het aquarium zelf weegt ook iets, denk zo'n 60 kilo aangezien rio 300 al 50 is. Water is 1 kilo per liter maar dat geld niet voor zand, planten, achterwand, filter enz. Ik zou eerder aan.... 430? Denken.

Bertus zei:
Chique Juwel aquarium met High-Lite T5 verlichting en een inhoud van 450 liter, afmeting bekken 151 x 51 x 66 cm

De lamp hangt in het aquarium, er gaat daarom ongeveer 10cm vanaf (ruim gemeten). De inhoud is dus 400 liter, afgezien van alle andere dingen die erin gaan. Hij heet ook niet voor niets rio 400 😛 .

Mondeo zei:
Denk gerust aan 500kg

Meubels moeten inderdaad een wat grotere marge hebben. Stel je voor dat je een keer een zak zand op het aquarium zet en dat het dan opeens instort. Eigenlijk moeten we zoiets testen 😛 .

Dus de marge is niet echt groot dan... 400 liter, 60 kilo glas, 70 kilo zand, war hout en dtenen en hij zit aan zijn max?

Dus de marge is niet echt groot dan... 400 liter, 60 kilo glas, 70 kilo zand, wat hout en stenen en hij zit aan zijn max?

Alles wat je er in zet, verdrijft de water inhoud,he.

Zand, stenen.
En het is een sterke kast ,hoor.
Kan welk 1000 kg op.

Ja dat is waar 🙂
Heb alleen nog al wat ellende gehad en wil nu geen domme fouten meer maken...

Ik heb nog nooit klachten over het meubel van de juwelbakken gehoord dus ik denk dta je er gerust van op aan kunt.

meubel is getest tot 1200 kg
dus dat moet geen probleem zijn wel zorgen dat het meubel waterpas staat

groet

jaap

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan