Wat is er nieuw

Hoeveel voeren??

• Onderwerp starter Onderwerp starter Malenah
  • Startdatum Startdatum
M

Malenah

Guest
Ik heb sinds kort een aquarium met 19 vissen. Het gaat allemaal aardig goed (op 1 agressieve platy na) maar nu vraag ik me af hoeveel ik moet voeren.
Ik geef droogvoer (van die vlokken) en wissel af met van die blokjes uit de vriezer. Die blokjes kun je door de helft doen en ik geef dan per keer een helft.
Ik voer 1x per dag.

Maar nu vraag ik me af; is dit genoeg voor de hoeveelheid vissen? Ik vind ze 's ochtends vaak zo hongerig overkomen.

Bedankt alvast voor jullie antwoord!

Hebben ze het een beetje snel op of blijft het lang liggen? Als het langer dan ongeveer 5/10 minuten blijft liggen dan voer je te veel aangezien ze dan geen interesse in het voer meer tonen.

Het is moeilijk te zeggen of je weinig voert, dit moet je zelf een beetje aanvoelen.

Ze hebben het zo op. Ik heb niet het idee dat het blijft liggen, vandaar dat ik me ook afvraag of ze genoeg krijgen.
Maar misschien is het inderdaad een kwestie van aanvoelen, ik heb ze nog niet zo lang dus t is allemaal nog een beetje zoeken!

Bedankt in iedergeval voor je antwoord!

Kijk ook eens in je andere topic. Daar heb ik vertelt waarom je Platy agressief is, en ik ga dieper in op de voeding van Platy's.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan