Hoezo zwanger?


Haha, ze zijn vergeten erbij te zeggen dat hij/zij nog afgericht moet worden ;).
Kan wel een goede waakpoes worden als ik het zo lees :juggle:.
 
Yilleke zei:
Nickey, dat denk ik ook maar hij moet het toch maar met muizen doen.

Yep :D
Ik heb hier elk jaar een sprinkhanenplaag op mijn kamer, die ruimt hij wel lekker op ;)
 
Heb je sprinkhanen in je kamer dan?
 
Ja jammer genoeg wel ja :( groene grote sprinkhanen... Ik heb elk jaar een sprinkhanen plaag (niet zo erg hoor, maar ze zijn zo groot, niet echt mijn favoriete :D ) en elk jaar een nest muggen, die zijn het meest irritant. Gelukkig viel dat dit jaar nog mee ;)
 
Nickey zei:
Ja jammer genoeg wel ja :( groene grote sprinkhanen... Ik heb elk jaar een sprinkhanen plaag (niet zo erg hoor, maar ze zijn zo groot, niet echt mijn favoriete :D ) en elk jaar een nest muggen, die zijn het meest irritant. Gelukkig viel dat dit jaar nog mee ;)

Sprinkhanen kunnen best lastig zijn, ze snijden je.

Kan best pijn doen,,

Muggen zijn ook niet echt mijn favoriete dieren, ze steken je verrot als ze in hun 'mood' zijn.

Hier zitten ieder jaar nesten met wespen. Ook ferm lastig, vroeger toen ik klein was durfde ik er niet voor buiten te komen.
Nu, we hebben nooit een nest gevonden.
 
Sprinkhanen die je snijden? ;) Nog nooit gehoord. Ik pak ze altijd gewoon op hoor!
 
Dat zijn de Belgische Sprinkhanen denk ik, maar die kennen wij hier niet :D ;).
O ja, ze worden ook wel Ninjahanen genoemd dacht ik :D :D.
 
Whahaha, zie het al voor me! Geweldig :D :D
 
Straks allemaal garnalen met afgehakte ledematen ;).
 
Je vergeet nog het woordje 'opblazen' Mark ;)
 
jessicapilon zei:
Dat zijn de Belgische Sprinkhanen denk ik, maar die kennen wij hier niet :D ;).
O ja, ze worden ook wel Ninjahanen genoemd dacht ik :D :D.

Is er dan een verschil tussen de Belgische sprinkhanen en de Nederlandse sprinkhanen :d :d

Ik heb er geen idee van.
 
Haha on-topic guys. Hoe is het er mee? Heb zelf sinds dit weekend mijn eerste zwangere Crystal Red. Niet extreem veel eitjes, stuk of 15 gok ik. Zijn wel nog ienieminie natuurlijk omdat de dame ook nog niet zo groot is. Komt vanzelf maar toch een goed teken dat het iniedergeval lukt met deze groep, hopelijk gaat het vanaf nu beter :D .
 
Hier in alle guploze bakken een ware geboortegolf. Naar schatting wel 50 kleine tangerine tigers maar dat is wel een voorzichtige schatting zullen er vermoedelijk nog veel meer zijn. Ook de citroentjes hebben veel jongen. Ben er iig erg blij mee dat ik besloten heb om de guppen eruit te halen. De meeste guppen zijn naar een vrijwilligersproject gegaan en zitten nu in een ruime bak in een verzorgingstehuis. Dus eind goed al goed.
 
Fijn dat je een goed huisje voor ze hebt kunnen vinden!
 

Terug
Bovenaan