Wat is er nieuw

Hoi, ik ben Chiel (Barbarossa)

Barbarossa

Active member
Lid geworden
6 mei 2013
Leeftijd
40
Hallo allemaal,
Aangezien ik hier de komende tijd zeker actief ga blijven, zal ik me even kort voorstellen.
Ik ben Chiel, woon in Nijmegen, en heb nu zo'n 8 jaar een bakje draaien. Er zitten nu 7 kegelvlekbarbelen in en 2 corydoras paleatus (overblijfsel van een groepje van 5) in.
Bij de start van dit aquarium heb ik ongeveer alle beginnersfouten gemaakt die je kunt bedenken (om er eentje te noemen: eigenlijk is dit bakje te klein voor corydoras). Desondanks draait het nu al een tijdje goed.
Vanaf komende week heb ik een Fluval Flex 57L. Net zo breed (smal) als de huidige bak, want ik heb beperkte ruimte, maar dieper en hoger, en daardoor twee keer zo groot. Bij het opstarten van deze bak wil ik het veel beter aanpakken dan bij de huidige, maar een expert ben ik allerminst, dus vrees ik dat ik jullie de komende tijd regelmatig om advies ga vragen. Ben me nu ook flink aan het inlezen, dus hopelijk kan ik op termijn ook met anderen gaan meedenken.
Dat was het voor nu. Ik zal later ook nog wat foto's maken. En jullie zo - als jullie daar überhaupt in geïnteresseerd zijn - een beetje 'meenemen' in de start van het nieuwe aquarium.
Groetjes! 🙂

Welkom! Chiel/
Hoger en dieper wil niet zeggen meer vissen op 1 laag , he.
was hij langer dan is het anders

Welkom! Chiel/
Hoger en dieper wil niet zeggen meer vissen op 1 laag , he.
was hij langer dan is het anders

Yup, I know 😉. Die fout ga ik dus bijvoorbeeld niet maken: te veel vissen / te veel vissen per waterlaag.

Yup, I know 😉. Die fout ga ik dus bijvoorbeeld niet maken: te veel vissen / te veel vissen per waterlaag.
Een veel gemaakte fout, je hebt namelijk nooit te veel vissen, maar een te kleine bak 😀

Ik zal later ook nog wat foto's maken. En jullie zo - als jullie daar überhaupt in geïnteresseerd zijn - een beetje 'meenemen' in de start van het nieuwe aquarium.
We zullen je fotoalbum met interesse gaan volgen :thumbs:

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan