K
Kwalitijd
Guest
Hallo allemaal, mijn naam is Jelle en ik heb me zojuist geregistreerd op dit forum. Op dit moment heb ik een kleine vijver van zo'n 2,00x1,20x0,70 met wat planten en meestal ook enkele kikkers. In de warme maanden, als de temperatuur het toelaat laat ik mijn schildpadden ook los in de vijver. Het zijn een roodwang vrouwtje van 26 jaar oud en 2 geelwang vrouwtjes van een jaar of 8. Uiteraard beschikken de dames dan over enkele mogelijkheden om lekker te zonnebaden (prachtig om te zien) en een zandplateau.
Binnenkort gaan wij verhuizen naar een woning met een koi vijver van 16m3 en da's natuurlijk heel andere koek. We gaan daar geen koi in houden maar aanpassen voor veel planten en wat vissen. Ik hoop hier mijn vragen te mogen stellen en putten uit jullie ervaring en advies.
Binnenkort gaan wij verhuizen naar een woning met een koi vijver van 16m3 en da's natuurlijk heel andere koek. We gaan daar geen koi in houden maar aanpassen voor veel planten en wat vissen. Ik hoop hier mijn vragen te mogen stellen en putten uit jullie ervaring en advies.