Hoi


Muninn

New member
Lid geworden
28 november 2023
Berichten
0
Leeftijd
38
Locatie
Roermond
Hallo

Ik spiek al een aantal dagen mee in het forum, maar wordt tijd me voor te stellen.
Heb van kleins af aan vijvers en aquaria al mooi gevonden, kon lang kijken naar de rust. Het aquariumdeel in dierentuinen is altijd mijn favoriet 😅 Vroeger ook wel goudvissen gehad maar achteraf met waarschijnlijk bekende fouten zoals een te klein bak en gekregen guppen erbij zetten die de dag erna waren verdwenen.
Bij mijn twee kinderen begint het ook al te kriebelen elke keer als we bij de dierenwinkel moeten zijn en begin er weer aan toe te geven. Veel aan het lezen en uitzoeken nu nog.
 
Hey welkom Muninn, je woont dicht in de buurt bij mij. Kunnen we misschien wel eens wat samen shoppen ofzo:))
En ik weet niet voor wat voor bak en vissen je wilt gaan, maar ik heb altijd wel wat stekjes over of kan ze oogsten voor je!
 
  • Leuk
Waarderingen: TLS
Bij mijn twee kinderen begint het ook al te kriebelen elke keer als we bij de dierenwinkel moeten zijn en begin er weer aan toe te geven. Veel aan het lezen en uitzoeken nu nog.
Welkom @Muninn en goed bezig, compliment! Je neemt de tijd om je goed voor te bereiden. Jullie, de kids en jij zullen de vruchten daarvan oogsten.
 

Terug
Bovenaan