R
rijns159
Guest
Mijn naam is Peter.
Woon in noordwijkerhout.
Ik heb al 15 jaar vissen, maar ben nog nooit lid van enig forum geweest.
Maar omdat ik al vele ideeën en tips uit dit forum heb gehaald ,dacht ik .....waarom niet.
Het is bij mij begonnen met een groot cognacglas met goudvissen, gekregen als grapje van collega's.
Maar dat vond ik zielig, dus na twee weken had ik een 60L aquarium.
Ook die vond ik te klein en ben na 3 maanden overgestapt op 90L en dan een tropisch aquarium.
Maar ja....... na een jaar had ik een 200 liter staan.
Daar heb ik 6 jaar mee gedaan.
Maar het bloed............!
Dus nu een trofis colisa 1200 (265L) met een JBL cristalprofi greenline buitenfilter en JBL LED verlichting.
Op dit moment sta ik aan de vooravond van een rigoureuze verbouwing van mijn bak, ben al druk met de "droge" inrichting bezig.
(Misschien leuk omdat als een andere topic te plaatsen )
Vandaar dat ik ook al een topic bij aangeboden heb staan voor mijn argusje, snik(zie andere topic).
Dus......dat was/ben ik in een notedop.
Groetjes Peter
Woon in noordwijkerhout.
Ik heb al 15 jaar vissen, maar ben nog nooit lid van enig forum geweest.
Maar omdat ik al vele ideeën en tips uit dit forum heb gehaald ,dacht ik .....waarom niet.
Het is bij mij begonnen met een groot cognacglas met goudvissen, gekregen als grapje van collega's.
Maar dat vond ik zielig, dus na twee weken had ik een 60L aquarium.
Ook die vond ik te klein en ben na 3 maanden overgestapt op 90L en dan een tropisch aquarium.
Maar ja....... na een jaar had ik een 200 liter staan.
Daar heb ik 6 jaar mee gedaan.
Maar het bloed............!
Dus nu een trofis colisa 1200 (265L) met een JBL cristalprofi greenline buitenfilter en JBL LED verlichting.
Op dit moment sta ik aan de vooravond van een rigoureuze verbouwing van mijn bak, ben al druk met de "droge" inrichting bezig.
(Misschien leuk omdat als een andere topic te plaatsen )
Vandaar dat ik ook al een topic bij aangeboden heb staan voor mijn argusje, snik(zie andere topic).
Dus......dat was/ben ik in een notedop.
Groetjes Peter