Hout aan de achterkant met zuignappen...


M

miba

Guest
Beste mensen,

Is het mogelijk om een klein stukje hout tegen het glas san te plakken d.m.v. Zuignappen? Ik heb namelijk geen strips in mijn 60 cm aquariumpje, maar ik wil toch een stuk hout dat wat hoger zit... E hier dan wat mos op te laten begroeien... Dus is het mogelijk?

Groetjes Michiel
 
Zuignapjes willen nog wel eens loskomen na verloop van tijd, ik weet niet of ik het zou durven.
 
Ligt er ook maar aan hoe groot/zwaar het stukje hout is natuurlijk..
Zelf had ik ooit een stokje/takje boven het wateroppervlak hangen, om een omgekeerd-bakje aan te kunnen bevestigen.. dat stokje had ik met binddraad aan de beide glasranden hangen.
 
Dat kan prima hoor. Ik heb stukken hout van 40 cm. aan het glas hangen dus zo'n klein stukje zou geen probleem mogen zijn.
 
Okee cool!! Dankjewel!! Kga nu tstukje hout halen :)

Groetjes Michiel
 
Je moet wel kijken voor die zwarte zuignappen, want die doorzichtige zijn waardeloos.
 
Haha idd, maar ik heb er nog 2 liggen xd, nu nog een mooi stukje uitkiezen en dan komt t goed!! Dankjewel ook!
 
Heb er ook nooit geen problemen mee gehad, gebruik wel alleen de zuignappen van Eheim.

Bij een groot stuk heb ik het zo gedaan:
158691_0_82_hout_nap_02.jpg
 
misschien stomme vraag hoor, maar zo wilde ik ook een stuk kienhout vast zetten maar ik maakte me druk over de schroeven, gaan die niet roesten?
 
Ja,maar dat geeft toch niet? Ijzer zit ook in het water,he.

BETER is RVS schroeven.

Even testen,buiten de bak,of ze goed hechten.
 

Terug
Bovenaan