Hobbeldino
Well-known member
- Lid geworden
- 29 april 2015
Met het feit dat wij volgende week onze nieuwe onderkast krijgen en dus nog niet kunnen starten, zijn we even wat aan het uitproberen. Bij de aanschaf van het vorige aquarium zat een stuk hout, maar deze hebben we er destijds niet ingedaan. Nu we naar een grotere bak gaan, dachten we dat het misschien leuk zou zijn als we dit stuk hout in de nieuwe bak zouden doen. Deze hebben we er gisteravond - na het reinigen van de bak met natuurazijn - ingelegd.
Vanmiddag ben ik wezen kijken naar de bak en ik zag een boel rommel liggen. Gezien het feit het kleine aquarium een SuperFish betreft, vermoed ik dat de vorige eigenaar fook een stuk hout heeft gekocht van SuperFish, zeker gezien het feit dat de prijs redelijk aantrekkelijk is vaak.
Naar aanleiding van dit topic: Is dit bruin alg? Wat te doen? vermoed ik dus dat we op hetzelfde soort probleem zijn gestuit.
Bijgaand de foto van een deel van de rommel die er binnen 24 vanaf is gekomen.
Het gaat om een stuk hout van deze grootte (Rio 180):
Vanmiddag ben ik wezen kijken naar de bak en ik zag een boel rommel liggen. Gezien het feit het kleine aquarium een SuperFish betreft, vermoed ik dat de vorige eigenaar fook een stuk hout heeft gekocht van SuperFish, zeker gezien het feit dat de prijs redelijk aantrekkelijk is vaak.
Naar aanleiding van dit topic: Is dit bruin alg? Wat te doen? vermoed ik dus dat we op hetzelfde soort probleem zijn gestuit.
Bijgaand de foto van een deel van de rommel die er binnen 24 vanaf is gekomen.
Het gaat om een stuk hout van deze grootte (Rio 180):