Wat is er nieuw

houtsoort panaque maccus

• Onderwerp starter Onderwerp starter sarasa
  • Startdatum Startdatum
S

sarasa

Guest
hallo,

Ik heb in mijn aquarium 2 stukken hout 1 van de hornbach en 1 stuk hout met planten erop van de lfs. nou is mijn vraag kan mijn l-nummer hier zijn voedingstoffen uithalen. ik weet niet wat voor hout dat van de hornbach precies is, en het hout van lfs was gelabeled als driftwood. of heeft mijn vis ander hout nodig?

groete

Het moet wel Kienhout zijn.
Wat je nu hebt,kan te hart zijn.

Panaque/Panaqulos is hout nodig voor zijn spijsvertering. Dit betekend niet dat een Panaque/Panaqulos alleen maar hout eet. Maar voor Panaque/Panaqulos is het raadzaam om echt kienhout te nemen, zoals Bertus als zei. Kienhout heeft de neiging om na verloop van tijd zacht te worden aan de buitenlaag. Doordat de Panaque/Panaqulos een houtschraper is, zullen ze gelijk je hout onderhouden. Er zijn ook voedingstabletten in de handel die heel lang hard blijven, zodat Loricariidae zoals Panaque/Panaqulos ervan kunnen schrapen. Als je goed luistert, dan kun je ze 's nachts horen schrapen van het hout. Ik had in mijn 1.20m bak een L204 zitten. Deze kon ik altijd horen schrapen zodra de lichten van de bak uitgingen.

is moorkienhout aante raden van aquaplantsonline er staat bij dat het uitermate geschikt is?

Jep dat is hetzelfde als kienhout, want het is gewoon kienhout.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan