Wat is er nieuw

Huisje Anatome Helena ineens leeg.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Shortysfishies
  • Startdatum Startdatum
S

Shortysfishies

Guest
Woensdag avond zag ik mijn Anatome Helena zich nog te goed doen aan een poelslakje. Gistermiddag lag hij/zij nog op dezelfde plek als de avond ervoor. De appelslak walste er ook nog een keer overheen. En vandaag heb ik een leeg huisje uit het aquarium gevist. Waar zou dit aan kunnen liggen?

Heb je ook garnalen? kan zijn dat de slak bv van ouderdom gestorven is en de garnalen er dan lekker van gesmuld hebben.

Je zou eerder verwachten dat je een leeg appelslak-huisje vond.. aangezien Helena's die ook wel lusten..
Is het niet gewoon ouderdom misschien? Hoe groot was ie?

Ik heb geen idee hoe oud hij was, ik heb hem uit de dierenwinkel. Dus ouderdom zou kunnen hoor. Nee, ik heb geen garnalen.

Ben ff mis met de dagen en de slak zou dan al 2 dagen in het bakje hebben liggen rotten dus dan is het ook niet zo gek dat het huisje al leeg is zonder garnalen.
Misschien heeft de slak er ook wel een eind uitgehangen en hebben de vissen h'm opgegeten.

Appelslakken en helena's zijn trouwens idd geen goede combinatie.

Nee, ik neem ook geen nieuwe Helena. Zeker omdat nu duidelijk is dat een poelslak alleen maar goed is.

Zolang het er geen 500 worden.

Nee, maar daar kan ik dan wel weer zelf voor zorgen, door ze er af en toe uit te scheppen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan